تصویر شهید «علی لندی» توسط هنرمندان شیرازی، نقاشی شد


تصویر شهید «علی لندی» توسط هنرمندان شیرازی، نقاشی شد

تصویر شهید «علی لندی» توسط هنرمندان شیرازی، نقاشی شد قرار است این نقاشی پس از اتمام به دست خانواده شهید برسد، شهید «لندی» به خاطر نجات 2 نفر سالمند از آتش سوزی دچار سوختگی 95 درصد شد و چند روز پیش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، تصویر شهید «علی لندی» توسط هنرمندان شیرازی، نقاشی شد قرار است این نقاشی پس از اتمام به دست خانواده شهید برسد، شهید «لندی» به خاطر نجات 2 نفر سالمند از آتش سوزی دچار سوختگی 95 درصد شد و چند روز پیش در گذشت.

تصویر شهید «علی لندی» توسط هنرمندان شیرازی، نقاشی شد

پس از درخواست رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اعلام شهادت مرحوم «لندی» و موافقت حضرت آیت الله خامنه ای، مرحوم «لندی» به عنوان رفیع شهادت نائل آمد.

«حمیدرضا رفعتی» و «مصطفی عمله»، 2 تن از هنرمندان نقاش شیرازی بودند که این پرتره زیبا را به روی بوم نقاشی کشیدند.

«صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این برنامه گفت: به طور حتم یاد شهید و کار برای شهید ماندگار خواهد بود و همانطور که شهید «لندی» در میان مردم ماندگار شد، این حرکت هنرمندان شیرازی هم در طراحی اثری از پرتره این شهید نوجوان هم ماندگار خواهد شد.

تصویر شهید «علی لندی» توسط هنرمندان شیرازی، نقاشی شد

«مجید میکائیلی»، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس هم گفت: با توجه به ایثارگری و فداکاری بزرگ مرد شهید «علی لندی» بر آن شدیم که با توجه به اینکه این شهید یک تصویر در باغ ارم شیراز داشت و همین تصویر از شهید در فضای مجازی منتشر شد، این حرکت توسط انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان از سوی آموزشگاه «سپید» این نقاشی در همان محل که عکس گرفته شد، طراحی و پس از اتمام آن نقاشی به خانواده معزز شهید ارائه شد.

«حمیدرضا رفعتی»، یکی از نقاشان این طرح در این مراسم ضمن ابراز ارادت به این شهید و سایر شهدا گفت: خوشحالم برنامه مشترکی با همکاری بسیج هنرمندان استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پیرامون شهید «علی لندی» که افتخار آفرید داشته باشم و سعی کردیم به پاس قدردانی از این شهید یک یادمان داشته باشم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک