فرماندار: زلزله گناوه سه مصدوم داشت


فرماندار: زلزله گناوه سه مصدوم داشت

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: براساس پیگیری و گزارش‌های دریافتی جدید، زلزله 5.2 ریشتری بامداد روز جمعه در این شهرستان تاکنون سه مصدوم برجای گذاشته است.

غلامرضا مهرجو روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این مصدومان پس از وقوع زلزله در بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان تحت معاینه و مداوا قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: یکی از مصدومان زن باردار است که بر اثر وقوع زلزله دچار ترس شده بود و در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفت.

مهرجو بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر اهل دو روستای این شهرستان بودند که یکی از آنها بر اثر افتادن از تخت‌خواب دچار شکستگی پا شد و مصدوم دیگر از ناحیه دست دچار بریدگی و جراحت ناشی از شکستن شیشه منزل شده است.

وی گفت: تعدادی از اهالی روستاهای نزدیک کانون زمین لرزه در تماس تلفنی اعلام کردند منازل‌شان دچار ترک خوردگی شده است.

فرماندارگناوه افزود: تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند و در حال بررسی وضعیت این مناطق هستند.

وی اظهارداشت: وقوع زمین لرزه بامداد جمعه در این شهرستان موجب ترس و وحشت شدید مردم شد اما تلفات جانی و تخریب منازل و خسارت حادی در برنداشته است.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه و ۲۱ ثانیه بامداد امروز (جمعه) بندر گناوه در استان بوشهر را تکان داد.

براساس گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۲۹.۷۵ عرض شمالی و ۵۰.۴۹ طول شرقی ثبت شده است.

همچنین زلزله دیگری به بزرگی ۴.۵ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۶ و ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه امروز (جمعه) بندر گناوه را در استان بوشهر لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۲۹.۸۱ عرض شمالی و ۵۰.۵۸ طول شرقی ثبت شده است.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان