شعبه موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در صاحب سقز آغاز به کار کرد


شعبه موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در صاحب سقز آغاز به کار کرد

سنندج - ایرنا - شعبه موسسه آبشار عاطفه ها با حضور معاونان فرمانداری و مسوولان محلی در شهر صاحب شهرستان سقز افتتاح و آغاز به کار کرد.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان سقز روز جمعه حاشیه آیین افتتاح شعبه این موسسه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شعبه های دیگر آبشار عاطفه ها و همچنین گروه جهادی در شهر سنته این شهرستان ثبت شده است و تاسیس شعبه در دهستان ها نیز از برنامه های آینده خواهد بود.

آروز عبدی با بیان اینکه، انسان، جانشین خداوند در روی زمین است و کمک به هم نوع از وضایف ماست، این اقدام خیران و موسسه های خیریه را نمونه ای از عمل صالح برشمرد.

وی با بیان اینکه ۴۵ پرونده افراد نیازمند در صاحب تشکیل شده است، اضافه کرد: کیف، کفش و نوشت افزار به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند این شهر توزیع شده است.

عبدی یادآور شد: ۲۵ نفر دندانپزشک برای حضور در روستاها و ارایه خدمات رایگان در آینده نزدیک به شهرستان سقز سفر خواهند کرد و به اهالی روستا خدمات رایگان ارایه می دهند.

وی به فعالیت های موسسه خیریه آبشار عاطفه های سقز اشاره کرد و افزود: در این مرکز خیریه راه اندازی کارکاه تولیدی، کلاسهای آموزشی، تهیه لوازم التحریر، کمک هزینه درمانی، تهیه بسته های معیشتی، پوشاک، غذای گرم و خدمات مشاوری، تهیه کتاب و کتابخوانی، اعزام تیم های پزشکی و دارو رایگان به روستاها بخشی دیگر بخشی دیگر از فعالیت های این موسسه است.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه های سقز هدف اصلی این موسسه را توانمند سازی و اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاههای تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسایل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟