تاکید «هادی العامری» برمقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی


تاکید «هادی العامری» برمقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

رئیس ائتلاف فتح در پارلمان عراق بر لزوم مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکوثر، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق نشست اخیر در اربیل را محکوم کرد و گفت : این ائتلاف و مردان مقاومت در برابر توطئه‌های حمایت از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی همچنان ایستاده اند.

جمعه گذشته کنفرانسی در حمایت ازعادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دراربیل کردستان عراق برگزارشد که اعتراض مردم و واکنش شدید شخصیت‌های سیاسی و مذهبی این کشور را به دنبال داشت.

هادی العامری در ادامه سخنان خود ، درباره برنامه‌های انتخاباتی ائتلاف الفتح نیز اظهارداشت: یکی از این برنامه ها ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان عراق است زیرا این ائتلاف نمی‌پذیرد که چنین بیکاری گسترده‌ای درکشور وجود داشته باشد.

رئیس ائتلاف الفتح همچنین از نقش آیت الله سیستانی مرجعیت شیعیان عراق و رهنمودهای اخیر ایشان درباره لزوم مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح تقدیر کرد و گفت: وی از رهنمودهای این مرجع عالیقدر به عنوان نقشه راه استفاده خواهد کرد.

آیت الله سیستانی روز گذشته از مردم این کشور خواست تا در انتخابات پارلمانی، آگاهانه و مسؤولانه شرکت کنند.

پنجمین انتخابات پارلمانی عراق قرار است دهم اکتبر برگزار و ۲۳۹ نماینده جدید مجلس انتخاب شوند و این نمایندگان نیز نخست وزیر جدید و دولت جدید را انتخاب کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار