200 جانباز و آزاده سردشتی به اردوی راهیان نور اعزام شدند


200 جانباز و آزاده سردشتی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مهاباد- ایرنا- نخستین کاروان شامل 200 نفر از جانبازان و آزادگان شهرستان مرزی سردشت و جمعی از مسوولان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی و جنگی این شهرستان اعزام شدند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت روز جمعه در مراسمی که به همین مناسبت در یادمان شهدای "بلفت" این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سفر کاروان‌های راهیان نور به منطقه های جنگی و بازدید از مناطق عملیاتی به آشنایی افراد جامعه و به خصوص جوانان با ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس می انجامد و سبب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار خواهد شد.

حجت الاسلام حمزه صحیحی اضافه کرد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل های بعدی انقلاب ترویج کنیم باید به اهمیت و ضرورت حرکت فرهنگی راهیان نور پی ببریم و نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌‎بدیل است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت افزود: امروز آنچه که موجب پیشرفت، تعالی و توسعه پایدار امنیتی، اجتماعی و اقتصادی کشور ایران اسلامی شده است مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و جانفشانی رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام صحیحی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه حوزه ها یک رویکرد جدید مدیریتی به جهان ارائه داد و در حوزه دفاعی، یک دکترین ویژه دفاعی را به مردم جهان اثبات کرد.

وی گفت: ایران اسلامی با این دکترین و استفاده از مردم در قالب بسیج عمومی توانست در مقابل استکبار جهانی و همه کشورها ی متخاصمی که به یک کشور چشم طمع دوخته بودند به خوبی مقاومت کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی توانست با مقاومت، ایستادگی، صبر بر این مشکلات پیروز بیایند و امروز هم شاهد تحریم های ناجوانمردانه این دشمنان هستیم که مردم ایران اسلامی با رویکرد جهادی و با همدلی و همراهی در مقابل نقشه های شوم دشمنان بایستند.

پیاده روی در یادمان شهدای معظم بلفت و تجلیل از تعدادی جانباز و آزاده از دیگر برنامه های اردوی یک روزه راهیان نور بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر