خبری مهم از آنالیز الهلال توسط کادرفنی پرسپولیس


خبری مهم از آنالیز الهلال توسط کادرفنی پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی و کادر فنی او به دقت مهاجمان الهلال عربستان را زیر ذره بین خود گرفته اند تا آنالیز دقیقی از آن‌ها داشته باشند. نوشته خبری مهم از آنالیز الهلال توسط کادرفنی پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم از آنالیز الهلال توسط کادرفنی پرسپولیس

خط حمله الهلال زیر ذره بین کادرفنی پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰
خبری مهم از آنالیز الهلال توسط کادرفنی پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی و کادر فنی او به دقت مهاجمان الهلال عربستان را زیر ذره بین خود گرفته اند تا آنالیز دقیقی از آن‌ها داشته باشند.

خبری مهم از آنالیز الهلال توسط کادرفنی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی و دستیارانش در پرسپولیس آخرین بازی الهلال را مورد بررسی قرار دادند.

همان طور که در جریان هستید تیم الهلال عربستان رقیب قدرتمند پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیک قهرمانان آسیا در آخرین بازی خود در لیگ عربستان مقابل تیم الحزم متوقف شد. الهلال در این بازی که آخرین دیدار رسمی اش پیش از رویارویی با پرسپولیس ایران محسوب می شود، با نتیجه ۱-۱ مقابل الحزم متوقف شد. تک گل الهلال را گومیس به ثمر رساند، مهاجمی که تقریبا در همه بازی های الهلال در حال گلزنی است!

گفتنی است این بازی و به ویژه خط حمله الهلال زیر ذره بین کادرفنی پرسپولیس قرار گرفتند، آن هم در شبی که خط حمله تیم عربستانی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. در این بازی لئوناردو ژاردیم، سرمربی الهلال، البریک، عطیف، سالم الدوساری و کاریلو را در اختیار نداشت. سلمان فرج تازه به تمرینات بازگشته و در ترکیب قرار گرفته بود. ماتئوس پریرا هافبک برزیلی الهلال نیز در این بازی با تشخیص کادر فنی و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت جزیی استراحت کرده بود. از این رو الهلال با زوج گومیس و مارگا در خط حمله راهی میدان شد تا پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس برای سرخپوشان خط و نشان بکشد اما این دو ستاره گرانقیمت شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند. به گونه ای که مارگا در این بازی سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا نقش ویژه ای در از دست رفتن دو امتیاز برای الهلال داشته باشد.

خلاف مارگا، گومیس توانست در دقیقه ۵۷ با یک ضربه بغل پا مقابل دروازه الحزم تک گل تیمش را بزند اما در دقیقه ۲+۹۰ که از روی نقطه پنالتی فرصت زدن گل دوم را هم داشت، ضربه آرام او را گلر الجزایری حریف گرفت.

گفتنی است یحیی گل محمدی و دستیارنش تمام بازی های الهلال و به ویژه خط حمله این تیم و راه های گلزنی آن ها را مورد ذره بین قرار می دهند، بی شک این بازی را که دو مهاجم اصلی الهلال نمایشی پایین تر از حد انتظار داشتند را ملاک قرار نمی دهند و به خوبی می دانند گومیس و مارگا در بازی با پرسپولیس برای جبران آمده و تمام تلاششان را برای گلزنی به کار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات