قهرمانان کاراته قم معرفی شدند


قهرمانان کاراته قم معرفی شدند

قم-ایرنا-مسابقات کاراته استان طی دو روز در سالن خانه‌کاراته قم برگزار و قهرمان کاتا و کومیته در بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از هیات کاراته قم، مسابقات قهرمانی کاراته استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و آقایان و دو بخش کاتا و کومیته در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد.

در بخش کاتا و رده سنی نوجوانان محمدجواد هدیه لو مقام اول را کسب کرد و امیرحسین طریز آبادی دوم شد و امیر عباس نعیمی و رضا تلخابی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی جوانان متین محمدی یکتا، محمد مصطفی الماسی و محمد حسین امامی منش در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. سید مجید وکیلی و محمد امین صالح نیز در رده سنی امید، اول و دوم شدند.

در بخش کومیته در رده سنی نوجوانان و وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، سید محمد صدر فروغی و مبین خاکدامن اول و دوم شدند و سیدمیلاد مرتضایی و امیرمحمد رشید در جایگاه سوم ایستادند. در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، میثم حسینی، محمد جواد هدیه لو و محمد طاها باباخانلو اول تا سوم شدند.

قهرمانان کاراته قم معرفی شدند

همچنین در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، محمدحسین عسگر فردویی، رضا تلخابی و امیر عباس عبدالحی حائز مقام اول تا سوم شدند. در وزن منهای ۷٠کیلوگرم، علی ابراهیمی فرد و میثم قلیچ خان اول و دوم شدند. در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم، محمد طاها محمدزاده، مهدی جعفرخانی و امیر مهدی سعادت خواه در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، حسین خاکدامن، محمدحسین امامی منش و محمدمهدی عموحسینی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در همین رده سنی و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، دانیال معارف وند، حسین عیوضی و مهدی محمدی حائز رتبه اول تا سوم شدند.در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، مهدی حسین زاده صاحب مدال طلا شد و حسن زندی و امیر حسین غلامی شایان دوم و سوم شدند.

در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم، مهدی محمدی، متین اسماعیلی و علی عباس دهنوی اول تا سوم شدند. در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم نیز محمد مهدی پارسا معین مدال طلا را کسب کرد و محمدرضا حسین خانی و امیر حسین یعقوبی نیز به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

در رده سنی امید در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، محمد صفری، سید عرفان سعادت و مهدی حسابی نژاد در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، نفرات اول و دوم طبق نظر داوران از دور مسابقات حذف(شیکاک) شدند و مبین آقایی مقام سوم را کسب کرد.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل پرند مدال طلا را کسب کرد و علی وکیلی قاهانی و رضا دهقان نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در وزن منهای ۷۵ کیلوگر، فرید معصومی اول و محمدرضا صالحی و جواد درودیان دوم و سوم شدند.

در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم سینا سلیمی مدال طلا را کسب کرد و همچنین در وزن مثبت ٨۴کیلوگرم نیز محمود نعمتی اول شد و علیرضا برخوردار در جایگاه دوم قرار گرفت، محمد امین بابایی و رضا خوشدونی فراهانی نیز به مقام سوم دست یافتند.

در رقابت‌های بانوان نیز در بخش کاتا، فاطمه اخویان، فاطمه حسنی و هدیه موسوی به ترتیب در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید مقام اول را کسب کردند.

قهرمانان کاراته قم معرفی شدند

در بخش کمیته در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، زهرا تجلی ملک اول و تینا عبدلی دوم شد. در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، عاطفه کریمیان اول و فاطمه خیامی در جایگاه دوم قرار گرفت و در وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم نیز نازنین زهرا حسنی صاحب مدال طلا شد و فاطمه گودرزی مدال نقره را کسب کرد.

در رده سنی جوانان در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، نگین دریس اول و مونا رمضانی دوم شد. در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم نیز مبینا صفر زاده در جایگاه اول قرار گرفت و فاطمه عبداللهی دوم شد و در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم، سارا محقق صاحب مدال طلا و زینب رفیعی مدال نقره را کسب کرد، همچنین در وزن مثبت ۵۹ کیلوگرم، ستایش اسماعیلی اول و آرزو خوش گفتار دوم شد.

در رده سنی امید، در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، هانیه محمدی صاحب گردن آویز طلا و آرزو کریمی مدال نقره را کسب کرد و در ۵۵ کیلوگرم فاطمه فلاحی اول و نرگس شاهمرادی در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، نرگس اسکندری صاحب مدال طلا شد و در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم نیز نازنین زهرا کاوندی مدال طلا را کسب کرد و صبا خانی صاحب مدال نقره شد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک