پیشرفت فیزیکی 85 درصدی سایت تخصصی کفش هیدج


پیشرفت فیزیکی 85 درصدی سایت تخصصی کفش هیدج

مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج گفت: سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی‌اکبر ملک‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند اجرای ساخت سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج، عنوان کرد: در حال حاضر این سایت بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این سایت کارگاهی در دو هکتار زمین احداث می‌شود که قابلیت افزایش تا پنج هکتار را نیز دارد، ادامه داد: ۱۰۰ سوله به مساحت ۱۵۰ متر در این سایت نصب شده است که با تکمیل این سایت کارگاهی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج با بیان اینکه به برکت رونق صنعت کفش، شهر هیدج جوان بیکار ندارد، متذکر شد: رونق صنعت کفش اکثر منازل مسکونی هیدج را به کارگاه‌های کوچک کفاشی تبدیل کرده که در این کارگاه‌ها پیر و جوانان مشغول به کار هستند. فعالیت این کارگاه‌ها نیز گره کور زندگی بسیاری از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست را گشوده است.

ملک‌محمدی با یادآوری اینکه شهر هیدج قطب تولید کفش بچه‌گانه در کشور به شمار می‌رود که محصولات آن برای صادر نشدن با برند سایر شهرها بیش از این نیاز به معرفی دارد، تاکید کرد: برای تزریق بیشتر کفش هیدج به بازارهای داخلی و خارجی علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، نیازمند حمایت از این صنعت هستیم.

وی از اشتغال بیش از ۳۵۰۰ نفر در کارگاه‌های کفش در شهر هیدج خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ واحد تولیدی کفش در هیدج فعال است که با حمایت دولت، اشتغال در این بخش افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)