تست سرعت و شتاب مزراتی MC20


تست سرعت و شتاب مزراتی MC20

مزراتی MC20 به عنوان جدیدترین سوپرکار این برند کاملاً خبرساز بوده است. MC20 از استایل به‌روز و پیشرانه‌ای جدید سود برده و گروه نوویتک اخیراً با این خودرو سری به اتوبان‌های آلمان زده است. برخلاف دیگر ویدئوهای منتشر شده از این دست با تست حداکثر سرعت روبرو نیستیم اما راننده در صورتی که ترافیک اجازه … The post تست سرعت و شتاب مزراتی MC20 appeared...

مزراتی MC20 به عنوان جدیدترین سوپرکار این برند کاملاً خبرساز بوده است. MC20 از استایل به‌روز و پیشرانه‌ای جدید سود برده و گروه نوویتک اخیراً با این خودرو سری به اتوبان‌های آلمان زده است. برخلاف دیگر ویدئوهای منتشر شده از این دست با تست حداکثر سرعت روبرو نیستیم اما راننده در صورتی که ترافیک اجازه دهد شانس بالا بردن سرعت را داشته است.

تست سرعت و شتاب مزراتی MC20

نیروبخش MC20 پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی جدید است که قدرت ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۹ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب انتقال یافته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۳ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

تست سرعت و شتاب مزراتی MC20

زمانی که اتوبان ترافیک کمتری داشته راننده فرصت شتاب گیری سریع را پیدا کرده و به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. راننده به دنبال ثبت سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت هم بوده اما فقط سرعت ۲۷۵ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است. ترافیک خودروهای حاضر در اتوبان فرصت رسیدن به سرعت‌های بالاتر را از راننده سلب کرده است. البته جذاب‌ترین نکته در این میان صدای بسیار خوب پیشرانه این مزراتی بوده است.

تست سرعت و شتاب مزراتی MC20

MC20 چیزی بیشتر از یک سوپر اسپورت عادی برای مزراتی بوده و از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو سود می‌برد. در بطن این خودرو ساختار مونوکوک کربن فیبر قرار گرفته و در آینده نسخه‌های کانورتیبل و تمام الکتریکی‌اش نیز تولید خواهد شد. MC20 توانسته ۲ هزار ساعت تست‌های تونل باد را پشت سر بگذارد و این امر حاکی از تلاش‌های مزراتی برای توسعه محصولی درخور بوده است. انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال جاری روانه بازار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی