آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی نجف‌آباد


آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجوی نجف‌آباد

مجری‌کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: با توجه به تردد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و مردم این منطقه برای رفع نقطه حادثه‌خیز ورودی این شهرستان، عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو نجف‌آباد با بودجه 130 میلیارد تومانی اجرا می‌شود.

علیرضا صلواتی در جلسه بررسی روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو نجف‌آباد که با حضور فرماندار و شهردار نجف‌آباد برگزار شد، با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو نجف‌آباد پیرامون این پروژه، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان نجف‌آباد به شمار می‌رود و ضرورت دارد که در خور شأن و جایگاه این شهرستان نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

وی پیرامون وضعیت اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسح شهدای دانشجو شهرستان نجف‌آباد، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو شهرستان نجف‌آباد با پیگیری‌های شرکت ساخت و نیز نماینده شهرستان نجف‌آباد در مسیر اجرایی قرار گرفته و در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی بر اساس زمان بندی پیش خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، مجری‌کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های مختلف، تصریح کرد: ضرورت دارد برای افزایش سرعت ساخت و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو، دستگاه‌های اجرایی شهرستان نجف‌آباد نیز با هم‌افزایی و همکاری مناسب وارد میدان اجرایی کار شوند.

وی با تشریح جزئیات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو شهرستان نجف‌آباد، خاطرنشان کرد: این پروژه ۳۰۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری داشته و عملیات اجرایی آن با بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی و با احداث مسیرهای دسترسی شروع می‌شود؛ در ماه‌های گذشته اقدامات اجرایی با تجهیز کارگاه‌ها و رفع مشکلات انجام شده و اکنون هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را می‌طلبد.

صلواتی دغدغه اصلی مجری‌کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان را رفع نقاط حادثه‌خیز این استان دانست و ادامه داد: منطقه نجف‌آباد با توجه به تردد قابل توجه دانشجویان و سایر ترددها از این نظر اهمیت زیادی دارد و این موضوع اهمیت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو را دوچندان می کند.

فرماندار شهرستان نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو تاکید کرد: این پروژه در نقطه حساسی واقع شده و حتی یک روز تاخیر در اجرای آن پذیرفتنی نیست و ضروری است هماهنگی‌های لازم و فعالیت‌های اجرایی مورد نیاز در این زمینه هرچه سریع تر انجام شود.

مجتبی راعی افزود: به طور کلی اجرای تقاطع در شمال و جنوب شهرستان نجف‌آباد در دستور کار قرار گرفته و پیمانکار آن نیز انتخاب شده است و تلاش ما این است که هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی کار پیش برود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...