پیکاپ مشترک پژو و چانگان معرفی شد، چهره ای عضلانی با موتور 211 اسب بخاری


پیکاپ مشترک پژو و چانگان معرفی شد، چهره ای عضلانی با موتور 211 اسب بخاری

پیکاپ مشترک پژو و چانگان یعنی کایچنگ F70 قیمت‌گذاری شد و اکنون مشتریان چینی قادر به سفارش این خودرو هستند. این پیکاپ با قیمتی بین 97 هزار الی 125 هزار یوان (430 میلیون الی 553 میلیون تومان) قابل...

پیکاپ مشترک پژو و چانگان یعنی کایچنگ F70 قیمت‌گذاری شد و اکنون مشتریان چینی قادر به سفارش این خودرو هستند. این پیکاپ با قیمتی بین 97 هزار الی 125 هزار یوان (430 میلیون الی 553 میلیون تومان) قابل خریداری خواهد بود.

کایچنگ F70 ظاهری عضلانی و قدرتمند دارد که می‌توان گفت این سبک طراحی از پیکاپ‌های آمریکایی مطرح بازار الهام گرفته شده است. این خودرو برای سال 2022 به سیستم‌های جدیدی از جمله تشخیص صدا، کنترل راه دور و برنامه‌های نظارتی غیرحضوری مجهز شده است. دیگر آپشن‌های این خودرو را دوربین 360 درجه، هشدار خروج از خط، فرمان چندمنظوره، سیستم ورود و استارت بدون کلید، فیلتر هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو و شش کیسه هوا اشاره کرد.

پیکاپ مشترک پژو و چانگان معرفی شد، چهره ای عضلانی با موتور 211 اسب بخاریپیکاپ پژو

در ساخت این پیکاپ از دستاوردهای جدید گروه پژو سیتروئن در زمینه ساخت و تولید شاسی بهره گرفته شده است و سواری نرمی را از این پیکاپ شاهد خواهیم بود. همچنین عملکرد کایچنگ F70 در آفرود قابل قبول ارزیابی می‌شود. زاویه حمله این پیکاپ 29 درجه و زاویه خروج آن 27 درجه است. این پیکاپ می‌تواند از زمین‌های یخی و برفی، گل آلود و ناهموار به راحتی عبور کند.

زیر کاپوت چانگان کایچنگ F70 پیشرانه دو لیتری توربو دیزل 163 اسب‌بخاری، 2.5 لیتری توربو دیزل 150 اسب‌بخاری یا 2.4 لیتری توربوشارژر بنزینی 211 اسب‌بخاری قرار می‌گیرد. گیربکس‌های شش سرعته دستی و اتوماتیک برای این پیکاپ قابل انتخاب هستند و نسخه بنزینی تنها با گیربکس اتوماتیک به فروش می‌رسد. با توجه به حضور انبوه پیکاپ‌های چینی در بازار ایران، انتظار می‌رود این خودرو نیز در کشورمان قابل دسترسی باشد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی