طراحی و تولید قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین در زیرمجموعه ایران خودرو


به گزارش صنعت نویس،اصغر ربیعی، مدیرعامل شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو، در این باره گفت: در راستای تحقق اهداف خودکفایی و استفاده از توان ساخت داخل، متخصصان و مهندسان این شرکت توانستند، نخستین قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین را طراحی و تولید کنند. وی ادامه داد: در گذشته قالب های مورد نیاز شرکت های داخلی از خارج وارد می شد که با راه اندازی این خط...

به گزارش صنعت نویس،اصغر ربیعی، مدیرعامل شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو، در این باره گفت: در راستای تحقق اهداف خودکفایی و استفاده از توان ساخت داخل، متخصصان و مهندسان این شرکت توانستند، نخستین قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین را طراحی و تولید کنند.
وی ادامه داد: در گذشته قالب های مورد نیاز شرکت های داخلی از خارج وارد می شد که با راه اندازی این خط تولید، در زمینه طراحی و ساخت قالب‌های شاسی خودروهای سنگین توسط این شرکت دانش بنیان زیرمجموعه تعاونی خاص ایران خودرو (GPI) به خودکفایی می رسد.
ربیعی افزود: این قالب ها برای نخستین بار با توجه به نیاز مشتری در ابعاد بزرگ (8965×600×720) و ضخامت ورق ۶ میلی‌متر، در کم تر از شش ماه ساخته و تحویل شرکت سفارش دهنده شد.
شرکت GPI گرید A شرکت ساپکو را در زمینه قالب‌سازی و تولید قطعه دارد و اولین تاییدیه دانش‌بنیانی را در اسفند سال۹۶، در زمینه طراحی و ساخت قالب‎‌های پروگرسیو دریافت کرده ‌است.
منبع:ایکوپرس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !