فرهاد و تقابل‌های سریالی با مربیان استقلالی لیگ


فرهاد و تقابل‌های سریالی با مربیان استقلالی لیگ

تقابل استقلال با مربیان استقلالی لیگ برتر اتفاق ویژه‌ای برای هواداران این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بیست و یکم عصر امروز برگزار شد و تیم های مختلف حریفان خود را شناختند. آبی های پایتخت هم متوجه شدند در 15 هفته ابتدایی نیم فصل با چه تیم هایی روبه خواهند شد.


در این بین اما تقابل استقلال با مربیان پرتعداد استقلالی لیگ برتر قابل توجه خواهد بود. مربیانی که در گذشته به عنوان بازیکن یا مربی در استقلال حضور داشتند و حالا در تیم های دیگر لیگ برتر کار می‌کنند.


در لیگ برتر بیست و یکم به غیر از فرهاد مجیدی که سرمربی استقلال است، 6 مربی استقلالی دیگر به نام‌های رضا عنایتی،‌فیروز کریمی، ساکت الهامی، امیر قلعه‌نویی ، علیرضا منصوریان و رسول خطیبی نیز فعالیت خواهند داشت که تقابل های آنها با استقلال یکی از جذاب ترین های لیگ برتر است.


جالب اینکه شروع کار استقلال در لیگ برتر با تیم یک استقلالی است. رضا عنایتی که اولین سرمربیگری خود روی نیمکت یک تیم لیگ برتری را با هوادار تهران تجربه می‌کند در اولین گام باید مقابل استقلال قرار بگیرد. دیداری که قطعا برای عنایتی و فوتبالدوستان قابل توجه خواهد بود.


در هفته سوم استقلال مقابل تراکتور با هدایت فیروز کریمی قرار می‌گیرد. کریمی اگرچه هیچگاه بازیکن استقلال نبوده اما مدتی به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشست و هواداران استقلالی با او خاطرات زیادی دارند.


ساکت الهامی دیگر مربی استقلالی لیگ در هفته ششم تیم خود، نساجی را به مصاف آبی های پایتخت می‌فرستد. الهامی در فینال جام حذفی دو فصل پیش با تراکتور استقلال را شکست داد اما پارسال با نساجی مقابل فرهاد مجیدی و استقلال بازنده بود و حالا بار دیگر مقابل آبی ها قرار می‌گیرد.


تقابل استقلال و امیر قلعه‌نویی در فصل پیش رو به هفته ششم لیگ برتر رسیده است. جایی که گل گهر سیرجان با هدایت قلعه نویی مقابل آبی ها قرار می‌گیرد. دیدارهای استقلال و گل گهر فصل گذشته بسیار پرتنش دنبال شد و شاهد اتفاقات مختلفی در جریان آن بودیم که مهم ترینش مصاحبه امیر قلعه‌نویی بعد از بازی نیمه نهایی جام حذفی گذشته است که بشدت نسبت به عملکرد داور انتقاد کرد.


در هفته هفتم استقلال با تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان یعنی نفت آبادان دیدار می‌کند. منصوریان که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی در استقلال حضور داشته همواره تقابل هایش با آبی ها جذاب است و اینبار با نفت آبادان این شرایط را تجربه خواهد کرد.


در نهایت آخرین مربی استقلالی که به عنوان بازیکن در این تیم به میدان رفته در هفته سیزدهم تیمش را به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی می‌فرستد. دیدار استقلال و آلومینیوم در شرایطی که رسول خطیبی روی نیمکت اراکی ها است قطعا بازی جذابی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !