پورشه 993 تغییر چهره داد!


پورشه 993 تغییر چهره داد!

یک کارشناس CGI به نام Dom Host قصد دارد پورشه 993 را به مدل 666 تغییر دهد، اما همچنان این خودرو دارای توربو بال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از autoevolution، پورشه ۹۹۳ با سیستم خنک کننده هوا به مدل ۶۶۶ تغییر شکل می‌دهد، ولی همچنان دارای توربو بال است. زندگی پر است از ایده‌های جذاب که افراد هنرمند ممکن است آن‌ها را به صورت واقعی اجرا کنند. به خصوص که بیشتر این افراد به اندازه کافی جسور هستند و با قدرت تخیل بالا طراحی‌های منحصر به فردی را انجام می‌دهند. بر خلاف بسیاری از افراد که فقط روش‌های تکراری و موفق قبلی را در حوزه خودرو دنبال می‌کنند، عده‌ای دیدگاه و روش متمایزی برای انجام کار‌ها دارند. Dom Host، کارشناس CGI، سبک بصری خاصی دارد که باعث می‌شود بسیار منحصر به فرد بوده و به راحتی قابل تشخیص باشد.

پورشه 993 تغییر چهره داد!

او دوست دارد نه تنها در دنیای مجازی، بلکه در زمینه سواری‌های دنیای واقعی نیز فعالیت‌هایی را داشته باشد. او اشتیاق بالایی برای ساختن Hot Rods کلاسیک با عملکرد بالا دارد. قدرت تخیل و استعداد بسیار بالای Dom Host باعث می‌شود تا او حتی به سمت سواری‌های قدیمی نیز حرکت کند.

با این اوصاف، تعجب آور نیست که او درخواست یکی از هواداران خود مبنی بر قرار دادن توربو در بال پورشه را عملی کند. این نسل از ۹۹۳ آخرین اتومبیل ازاین برند است که با سیستم خنک کننده هوا و دارای یک جفت توربوشارژر که به بال عقب بسته شده به بازار عرضه شده است. به نظر می‌رسد که مهندسان ناسا می‌خواهند ببینند آیا پورشه ۹۹۳ قادر به پرواز در سطح زمین است یا خیر. یا شاید هم او قصد دارد با انجام چنین کاری بر روی برگزاری لیگ‌های مسابقه‌ای و مجازی پورشه تمرکز کند.

پورشه 993 تغییر چهره داد!

بیشتر بخوانید

بهترین خودرو‌ها که بال عقب دارند + تصاویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا