اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس‌جمهور پیگیری می شود


اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس‌جمهور پیگیری می شود

هدف از سفرهای استانی رییس جمهور به استان‌های خراسان جنوبی، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد گفتگوی رو دررو با مردم و بازدید از ظرفیت‌ها و پروژهای نیمه تمام منطفه بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شبکه خبر، "سیدعلی احمدزاده" استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تیتر امشب گفت: عمده هدف رییس جمهور در پنجمین سفر یکروزه استانی خود (۹ مهر ۱۴۰۰) به یاسوج، دیدار با مردم و بازدید از روند اجرای پروژه‌ای نیمه تمام و درحال ساخت استان بود.

احمدزاده از تصویب ۲۱۷ طرح در سفر استانی رییس جمهور گفت و افزود: این طرح‌ها در عرصه‌های زیربنایی ۸۰ طرح، صنعت و معدن ۵ طرح، بهداشت ۱۴ طرح، فرهنگی و اجتماعی ۴۸ طرح، نفت و انرژی ۱۴ طرح، آب و خاک و کشاورزی ۵۲ طرح و در زمینه اشتغال جوانان ۴ طرح بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سی سخت که مرکز زلزله زمستان سال گذشته بود، می بایست هزار واحد مسکونی بازسازی می شد که برخی از آنها تحویل داده شده و برخی نیز در مرحله نازک کاری است.

او گفت: مسئولان بنیاد مسکن قول دادند که تا آبان امسال واحدهای باقیمانده نیز تکمیل و تحویل داده شود.

احمدزاده گفت: طبق گزارش ها در برخی از مناطق غربی استان، مدارس مناسبی وجود ندارد و از کپر و کانکس استفاده می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رییس جمهور تاکید کردند که هرچه زودتر مدارس مناسب برای این مناطق ساخته شود.

استاندار ایلام هم از چهارمین سفر استانی سید ابراهیم رییسی در دوم مهر به ایلام گفت و افزود: توجه به مناطق کم برخوردار و پیگیری تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت، اولویت‌های تاکیدات رییس جمهور در سفر به استان ایلام بود.
نوذری گفت: توجه جدی به میادین نفتی، استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه زیرساخت‌های اربعین از مواردی بود که به آن‌ها بودجه اختصاص داده شد.

استاندار ایلام گفت:در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، در مجموع ۲۷۵ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.
او گفت: همچنین ۱۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز تائید شد.

"حمید ملانوری شمسی" استاندار خراسان‌جنوبی هم از چهارمین سفر استانی رییس جمهور در دوم مهر به بیرجند گفت و افزود: توجه به وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری و اصلاح نظام پیمانکاری از تاکیدات رییس جمهور در سفر به استان خراسان جنوبی بود.

وی گفت: پرداخت طلب‌های پیمانکاران از دیگر مواردی بود که رییس جمهور بر آن تاکید داشتند.
استاندار خراسان جنوبی در ارتباط تصویری با تیتر امشب گفت: در بخش توسعه کشاورزی صنعتی، ساخت ۷۰۰ هکتار گلخانه در دستور کار قرار گرفته است. با فراوری محصولات استراتژیک استان یعنی زرشک، عناب و زعفران، کشاورزان استفاده بهتری می‌برند.
حجم ویدیو: 1.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟