واکنش سایت اتحادیه جهانی کشتی به رویارویی یزدانی و تیلور


واکنش سایت اتحادیه جهانی کشتی به رویارویی یزدانی و تیلور

سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی به استقبال دیدار حسن یزدانی و تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی اسلو رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی اسلو با پیروزی مقابل آرتور نایفونوف کشتی گیر روس به دیدار فینال راه یافت تا یک بار دیگر برابر تیلور آمریکایی قرار بگیرد.

این کشتی هیجان انگیز توجه ویژه سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی را به خود جلب کرد و این سایت با انتشار گزارشی به استقبال این کشتی حساس رفت.

در این گزارش با اشاره به اینکه تیلور ۲ ماه قبل در بازی‌های المپیک توکیو یزدانی را شکست داده بود، آمده است: دیوید تیلور از ایالات متحده تنها ۲ ماه پس از پیروزی که مدال طلای المپیک را برای او به ارمغان آورد، بار دیگر با حسن یزدانی انتقامجو از ایران دیدار می‌کند، این بار در رقابت‌های قهرمانی جهان.

یزدانی که به دنبال سومین عنوان قهرمانی جهان است، با پیروزی ۸-۲ مقابل آرتور نایفونوف به فینال ۸۶ کیلوگرم رسید، مسابقه‌ای که تکرار دیدار نیمه نهایی آن‌ها در المپیک توکیو در ماه اوت بود که یزدانی ۷ - یک برنده شد.

پیروزی تیلور بر یزدانی در فینال المپیک توکیو سومین پیروزی تیلور در سومین دیدار این ۲ کشتی گیر بود. سومین دیدار در سه دیدار حرفه‌ای این دو تیم بود، اما او می‌داند که نباید چنین حریف خطرناکی را دست کم بگیرد، به ویژه اینکه او در لحظات پایانی موفق شد مقابل یزدانی پیروزی ۴ بر ۳ را رقم بزند.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: برای کسب بهترین نتیجه در جهانی، همه باهم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا