ازدواج غم انگیز دختربچه 5 ساله با پسر 6 ساله + عکس ها


ازدواج غم انگیز دختربچه 5 ساله با پسر 6 ساله + عکس ها

حوادث رکنا: عداد زیادی میهمان برای حضور در جشن و مراسم ازدواج دختربچه 5 ساله با پسر 6 ساله آمده بودند ، در این مراسم همه چیز با مراسم های مشابه فرق داشت.

مراسم ازدواج نمایشی دختربچه ای که به دلیل ابتلا به نوعی سرطان کشنده در بیمارستان بستری است لحظاتی بود که مادر او برای تحقق آرزوهایش طراحی کرده بود.

ازدواج دختربچه بیمار برای رسیدن به آرزویش

ازدواج غم انگیز دختربچه 5 ساله با پسر 6 ساله + عکس ها

"ایلید پترسون" مبتلا به نوروبلاستوم سرطان بدخیم دوران کودکی مثل همه ی دختربچه های دیگر آرزو داشت روزی لباس عروس پوشیده و وارد مراسم باشکوه ازدواج خود شود اما به دلیل بیماری شاید در آینده هرگز فرصت تحقق آرزوی او وجود نداشت برای همین مادرش تصمیم گرفت تا او را خیلی زودتر از موعد به آرزویش برساند.

عکس عروس و داماد خردسال

ازدواج غم انگیز دختربچه 5 ساله با پسر 6 ساله + عکس ها

او به مادرش گفت که اگر الان زمان ازدواجش بود حتما "هریسون" را به عنوان همسر برای خود انتخاب می کرد. صحبت های "ایلید" با مادرش در مورد آرزوهای رویایی مادر جوان را به این فکر انداخت که مراسم ازدواج دخترش را خیلی زودتر از زمان مناسب برگزار کند چرا که می دانست ممکن است در آن زمان مناسب او دیگر نباشد.

دوستان و آشنایان همه برای شرکت در این جشن دعوت شدند اما باید میهمنان همگی لباس شخصیت های کارتونی به تن داشتند ، این هم یکی دیگر از آرزوهای دختر 5 ساله بود . همه چیز آماده شد تا مراسم برگزار شود ، مادر "ایلید" می گوید:دخترم تا پیش از این هرگز در مراسم ازدواج کسی شرکت نکرده بود و اولین تجربه را در جشن ازدواج خود داشت برای همین بسیار ذوق زده و خوشحال بود.

عروس 5 ساله به همرا برادرش وارد مراسم شد و کنار داماد 6 ساله ی خود ایستاد و خواهر بزرگتر او برایشان شعر و متنی را خواند که آنها را برای همیشه بهترین دوست معرفی کرد.

مراسم ازدواج دختربچه مبتلا به سرطان با میهمانان ویژه

عروس مراسم ازدواج دختربچه در کنار مادرش

ازدواج غم انگیز دختربچه 5 ساله با پسر 6 ساله + عکس ها

آنها بعد از مراسم وارد اتاقی شدند که میهمانانی با لباس های خاص و خوراکی های شیرین آب نباتی در آن آماده بودند . "ایلید" خیلی خوشحال بود و از شادی مدام می خندید طوری که برای میهمانان شادی برانگیز بود.در این میهمانی 30 نفر هنگام مراسم و 200 نفر در جشن بعد از مراسم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
2 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی