ثبت بیش از یک میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در منطقه 8 عملیات انتقال گاز


ثبت بیش از یک میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در منطقه 8 عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از انجام نزدیک به یک میلیون 500 هزار نفرساعت کار بدون حادثه کارکنان در نیمه نخست امسال در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی گفت: ثبت این مقدار نفرساعت کار بدون حادثه، نشان از اهتمام و توجه جدی به الزام‌های ایمنی و ارائه آموزش‌های هدفمند به‌منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطره‌های شایع در این منطقه است.

وی به برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی در این مدت اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید- ۱۹، زیرساخت‌های سیستم آموزشی مجازی (وبینار) گسترش یافته و ۲۳۱۰ نفرساعت دوره آموزش ایمنی در حوزه‌های تخصصی ایمنی به‌طور غیر حضوری برای کارکنان این منطقه برگزار شده است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه را بسیار با ارزش دانست و تصریح کرد: این منطقه در اجرا و استمرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) و برگزاری دوره‌های آموزشی تلاش مضاعفی داشته و همواره تلاش بر گسترش این موضوع مهم دارد، به‌طوری که دوره‌های آموزش ایمنی در مدت مشابه پارسال ۹۷۱ نفرساعت بوده، در حالی که این رقم امسال به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی