اصفهان میزبان نمایشگاه‌های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی می‌شود


اصفهان میزبان نمایشگاه‌های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی می‌شود

یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان طی روزهای بیستم تا بیست و سوم مهرماه به مدت چهار روز برپا خواهند شد.

این دو نمایشگاه میزبان ۸۶ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با برق، اتوماسیون صنعتی، لوستر و روشنایی خواهند بود و شرایطی را فراهم می‌آورند تا شرکت‌ها، به‌روزترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان، علاقمندان و فعالان این حوزه قرار دهند.

شرکت‌های حاضر در این دو رویداد نمایشگاهی، در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارند. این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی و یزد در این دو رویداد نمایشگاهی حضور خواهند داشت. همچنین شرکت ویستا تجهیز به عنوان نماینده تولیدکنندگان آلمانی در یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه‌ها در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شوند و اهداف مهمی را دنبال می‌کنند؛ در این ارتباط، توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌های مختلف کشور، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان به شمار می‌رود.

کیا دیزل، آرانیرو، امیدفیوز، اصفهان سوییچ، شهاب، تکتاب، ایران اسکار، فروزان یزد، ایمن صنعت، نور تابان فروزش، وبکو امیرکبیر، شایاصنعت، گلدیس، رسا کابل ایرانیان و جم الکتریک از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه هستند.

کارشناسان و متخصصان علاقه مند به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۲۰ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ به محل دائمی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403