دیدار مسئولان با خانواده های شهیدان «اله رحم زینی» و «اسفندیار طاهری»


دیدار مسئولان با خانواده های شهیدان «اله رحم زینی» و «اسفندیار طاهری»

جمعی از مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های شهیدان اله رحم زینی و اسفندیار طاهری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جمعی از معاونین رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و مسئول واحد ایثارگران استانداری و همچنین نماینده بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس امروز (۸ مهر ماه) با خانواده های شهیدان اله رحم زینی و اسفندیار طاهری دیدار و از آنها تقدیر شد.

«محمد مهدی صالحی» به گرامی داشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی از سوی دادگستری استان اجرا شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نخستین روز از این هفته جمع کثیری از قضات و کارکنان دادگستری استان با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و تقدیم گل ادای احترام کردند.

صالحی در ادامه اظهار کرد : به مناسبت این هفته، نمایشگاهی در محوطه بیرون ساختمان سپهد شهید سلیمانی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج برگزار که با استقبال بسیار خوبی ازسوی مراجعان مواجه شد.

وی گفت: در سایر حوزه های قضایی نیز نمایشگاهی از تصاویر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری مسابقه ای با عنوان «استان در دفاع مقدس» با مشارکت حداکثری کارکنان خبر داد.

صالحی در پایان گفت:این معاونت با همکاری مجموعه بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان به منظور استفاده از فضای معنوی ماه صفر و هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری برنامه پیاده روی از حرم امامزاده عبدالله علیه السلام یاسوج تا تپه نورالشهدای این شهر نمود و با برگزاری زیارت معنوی و پر فیض عاشورا، در پایان به 20 نفر از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود به قید قرعه تقدیم شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق