مردان بی غیرت زن 23 ساله را ربودند ! / شوهر این زن سوداگر مرگ بود


مردان بی غیرت زن 23 ساله را ربودند ! / شوهر این زن سوداگر مرگ بود

حوادث رکنا: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، زن 23 ساله دلگانی پس از 5 روز اسارت از چنگال گروگان گیران آزاد و متهم اصلی این پرونده دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در تاریخ چهارم مهر ماه امسال در پی اعلام ربایش زنی جوان در یکی از محلات شهرستان دلگان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش این زن را که در مسیر حرکت به منزلش بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این زن، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی ناشی از معاملات نامشروع مواد مخدر با شوهر فرد ربوده شده، او را گروگان گرفته و طی تماس‌های تلفنی با همسرش در خواست مبلغی هنگفت برای آزاد سازی وی کرده اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، محل نگهداری فرد ربوده شده، در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند وضمن رها سازی او، عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: با دستگیری متهم اصلی پرونده دیگر همدستان او نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
3 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403