اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» در مدارس کردستان


اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» در مدارس کردستان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان از اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» از امروز، 12 مهرماه در مدارس کردستان خبر داد و گفت: این جشنواره با شعار تبلیغات، عضوگیری و سازماندهی ویژه دانش‌آموزان و مربیان سراسر استان بوده است.

سیدعلیرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان تشکیلاتی با نام «جام انسجام» همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و به منظور جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام در معرفی، تبلیغ و عضوگیری در انجمن‌های اسلامی مدارس اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای شناساندن انجمن اسلامی به عموم دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره فرصتی برای بهره‌برداری از دستاوردهای خلاقانه‌ دانش‌آموزان به کمک طرح انسجام و عضویابی دانش‌آموزان در انجمن اسلامی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان عضوگیری را اولین اقدام انجمن اسلامی مدرسه دانست و بیان کرد: عضوگیری اساس اتصال بین انجمن‌ها با یکدیگر در یک شهرستان و یک استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عضو می‌شوند طی فرآیند تربیتی و تشکیلاتی، تبدیل به نیروی ارتقاء یافته خواهند شد که توانایی پذیرش مسئولیت‌های بزرگ‌تر را در سطح شهرستان و استان خواهند داشت.

عزیزی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه بوده است و شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان بله به نشانی @anjomane_eslami۳۱۳ ارسال کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب کلیپ، انیمیشن، موشن استاپ، پادکست، پوستر، ایده پردازی، سناریو نویسی، نشریه، روزنامه دیواری، رادیو انجمن، شیوه‌نامه دانش‌آموزی با موضوعاتی از جمله «معرفی انجمن اسلامی»، «چرا انجمن اسلامی» و «چرا کارگروهی و تشکیلاتی» به این جشنواره ارائه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!