امام جمعه شیراز: فارس پیشران توسعه کشور باشد


امام جمعه شیراز: فارس پیشران توسعه کشور باشد

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امیدواریم با وحدت و انسجامی که در فارس شاهد هستیم این استان بتواند به جایگاهی برسد که نه تنها مشکلات خود را برطرف کند بلکه به عنوان استان پیشران توسعه کشور سایر استان‌ها نیز با خود همراه کند و طلیعه ظهور تمدن نوین اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس که با حضور وزیر کشور در شیراز برگزار شد افزود: امیدواریم استاندار جدید فارس هم همانگونه که در گذشته در مناصب مختلف منشاء خدمات ارزنده بوده در این جایگاه نیز بتواند فارس را با این زمینه‌ای که در آن وجود دارد و نمایندگان استان در مجلس، گروه‌های سیاسی و روحانیت برای همراهی و همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند به جایگاهی در خور برساند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه برخی مدیران پاسخگو بودن در مقابل مسئولیتی که پذیرفته‌اند را فراموش کرده‌اند ادامه داد: برخی مواقع که خطایی از مدیری سر می‌زند علتش همین است که آن مدیر فراموش کرده که باید در آن جایگاه پاسخگو باشد.
امام جمعه شیراز تصریح کرد: به نظر می‌رسد که پاسخگویی در ادبیات سیاسی ما و نزد برخی مسئولان کمرنگ شده در حالی که هر کس در هم مسئولیتی که قرار می‌گیرد در مقابل اقدامات و رفتار خود باید پاسخگو نیز باشد چرا که عدم پاسخگویی موجب دلسردی مردم نیز خواهد شد.
آیت‌الله دژکام، ضمن قدردانی از کوشش‌های استاندار سابق فارس افزود: احساس بنده این استا که استاندار سابق فارس دغدغه خدمت به مردم را دارد و آنچه که در این راه موفق بوده همان ذخیره آخرتی است که برای خود اندوخته است.
در این آیین که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و لشکری برگزار شد، محمدهادی ایمانیه به عنوان استاندار فارس معرفی و از خدمات عنایت‌اله رحیمی که از ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۷ این مسئولیت را برعهده داشت، قدردانی شد.
هیات دولت روز چهارشنبه هفتم مهرماه جاری رسما انتصاب محمد هادی ایمانیه به عنوان استاندار فارس را تصویب و اعلام کرد.
ایمانیه زاده ۱۳۴۱ در شیراز است. او پزشک و دانش‌آموخته فوق تخصص گوارش کودکان از دانشگاه کینگز لندن است.
ایمانیه سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۶ به مدت ۱۲ سال رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود. وی قبل از آن در مسئولیت‌های معاون دارو و درمان و معاون پشتیبانی این دانشگاه فعالیت داشت و در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۸ نیز رئیس بیمارستان نمازی بود.
ایمانیه همچنین به عنوان عضو کمیته آموزش پزشکی جامعه‌نگر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۸۰ ، سرپرستی شاخه درمان کمیته امنیت اجتماعی استان فارس در سال‌های ۱۳۷۸تا ۱۳۷۷ و به عنوان رئیس بیمارستان شهید بهشتی شیراز در سال ۱۳۷۳ مسوولیت داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)