معاون خدمات شهری اسفراین: این شهر به بالابر آتش نشانی نیاز دارد


معاون خدمات شهری اسفراین: این شهر به بالابر آتش نشانی نیاز دارد

بجنورد_ ایرنا_ معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت: برای عملیات های امدادی و اطفای حریق در ساختمان های با بیش از 2 طبقه که اکنون ساخت آن در این شهر روند افزایشی دارد نیازمند به بالابر آتش نشانی است.

قاسم نیک گفتار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال برای تقویت تجهیزات و خرید ماشین آلات حوزه آتش نشانی شهرداری اسفراین هزینه شده است.

وی افزود : آتش نشانی شهرداری اسفراین اکنون دارای هشت خوردو سنگین و نیمه سنگین امدادی و اطفای حریق و ۲۹ نیروی آتش نشان است و در سال گذشته نیز با خرید تجهیزات نظیر خودروی سنگین با تجهیزات کامل آتش نشانی، ست های کپسول اکسیژن و تشک نجات تجهیزات این حوزه برای آمادگی و خدمت بهتر به مردم در بحران ها ارتقا یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین افزود: در حوزه نیروی انسانی نیز پنج نیروی جدید و تازه نفس به نیرو های آتش نشانی شهرداری پیوستند که در چابکی و خدمات دهی این حوزه موثر است.

نیک گفتار گفت: باوجود اقدامات انجام شده، به روز رسانی ماشین آلات فرسوده، کمبود فضای پارکینگ آتش نشانی و خرید بالابر آتش نشانی از نیازهای این بخش است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای خرید بالابر آتش نشانی ۲۰ میلیارد ریال است که البته می توان با تجهیز یکی از ماشین های آتش نشانی به بالابر با تامین هفت میلیارد ریال اعتبار آن را تجهیز کرد.

وی افزود : برای کمک به خرید بالابر آتش نشانی پیگیری از طریق فرمانداری شهرستان در حال انجام و امیدواریم هر چه زودتر برای تامین اعتبار مورد نیاز اقدام شود .

شهر ۶۰ هزار نفری اسفراین مرکز این شهرستان ۱۲۰ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید