مشکل پارکینگ کامیون‌ داران در پیریوسفیان قزوین حل می‌شود


مشکل پارکینگ کامیون‌ داران در پیریوسفیان قزوین حل می‌شود

قزوین - ایرنا - بخشدار مرکزی البرز گفت: مشکل فقدان پارکینگ برای کامیون داران روستای پیریوسفیان با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی حل و فصل می‌شود.

مصطفی طاهرخانی روز سه‌شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رانندگان کامیون در روستای پیریوسفیان خواستار احداث پارکینگی هستند تا کامیون های آنان وارد روستا نشوند که رفع این مشکل با کمک بخش خصوص در حال انجام است.

وی اضافه کرد: چندی پیش قطعه زمینی به مساحت سه هکتار از طریق بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ معرفی که ما نیز برای ادامه مراحل اداری جهت دریافت مجوز آن را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی کردیم اما با توجه به کاربری درجه یک زمین مورد نظر به لحاظ کشاورزی، با تغییر کاربری آن موافقت نشد.

طاهرخانی بر ضرورت احداث یک مجتمع خدمات - رفاهی و پارکینگ در بزرگراه قزوین - بویین زهرا تاکید و یادآور شد: در این رابطه چند درخواست از سوی بخش خصوصی داشته ایم که با توجه به کمیته زیربنایی شهرستان البرز و نقش محوری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، باید منتظر بود تا تصمیمات نهایی در این باره اتخاذ شود.

این مسؤول تاکید کرد: به هر حال همه ما باید تابع قانون باشیم و زمانی که تردد خودروهای سنگین مانند کامیون در داخل شهر ممنوع است، نباید اجازه داد این وسایل نقلیه باری به داخل روستاها تردد کنند که در این رابطه باید همه دستگاه‌ها کمک کنند.

طاهرخانی به زیرگذر روستای پیریوسفیان نیز اشاره کرد و افزود: این زیرگذر برای خودروهای سبک فعال بوده و مشکلی در این رابطه نداریم اما از آنجایی که بیشتر اهالی روستای پیریوسفیان کامیون دار هستند باید زیرگذری متناسب و منطقی در این رابطه احداث شود.

بخشدار مرکزی البرز با اشاره به دوربرگردان مسیر بویین هزار به قزوین، تصریح کرد: این دوربرگردان دارای خروجی های متعددی بوده و از آن مسیرهای متعددی به شهرک صنعتی لیا، جاده قدیم آباد، شهر الوند، روستاهای مشعلدار و پیریوسفیان منتهی می‌شود و فاصله آن تا پیریوسفیان نیز ۵ کیلومتر است.

چندی پیش اهالی روستای پیریوسفیان از ورود کامیون‌ها به داخل روستا ابراز نارضایتی کرده بودند.

پیریوسفیان دهستانی از توابع شهرستان البرز در استان قزوین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان