پرسپولیس 4 چشمی مراقب این ستاره باشد ؛ یاسر الشهرانی برای یحیی دردسرساز می شود؟


یاسر الشهرانی مدافع چپ الهلال یکی از بازیکنان خطرناک این تیم به شمار می رود که به نظر می رسد یحیی گل‌محمدی برنامه ویژه ای برای مهار او داشته باشد. نوشته پرسپولیس 4 چشمی مراقب این ستاره باشد ؛ یاسر الشهرانی برای یحیی دردسرساز می شود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرسپولیس ۴ چشمی مراقب این ستاره باشد ؛ یاسر الشهرانی برای یحیی دردسرساز می شود؟

یاسر الشهرانی مهره خطرناک الهلال در خط دفاع
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵
پرسپولیس 4 چشمی مراقب این ستاره باشد ؛ یاسر الشهرانی برای یحیی دردسرساز می شود؟

یاسر الشهرانی مدافع چپ الهلال یکی از بازیکنان خطرناک این تیم به شمار می رود که به نظر می رسد یحیی گل‌محمدی برنامه ویژه ای برای مهار او داشته باشد.

پرسپولیس 4 چشمی مراقب این ستاره باشد ؛ یاسر الشهرانی برای یحیی دردسرساز می شود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یاسر الشهرانی مدافع چپ الهلال که پیش تر سابقه بازی و حتی گلزنی مقابل قرمزها را در کارنامه دارد می تواند با نفوذهایش مدافعان پرسپولیس را با چالش جدی مواجه کند.

یاسر الشهرانی که بیست و نه ساله است توانایی بازی در دفاع راست را هم دارد، او تاکنون برای الهلال صد و هفت بازی انجام داده که موفق به زدن شش گل هم شده است. همچنین در فصلی که پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ۴ گل مغلوب الهلال شد شهرانی عضو همان تیم بود که توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه قرمزها کند، شهرانی در آن بازی تا توانست مدافعان و خط دفاعی پرسپولیس را آزار داد.

این مدافع چپ الهلالی‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم سابقه گلزنی مقابل فولاد خوزستان را هم در کارنامه دارد.

یاسر الشهرانی که به اردوی تیم ملی عربستان هم دعوت شده است، چهل و هشت بازی ملی دارد، او همچنین در سال ۲۰۱۳ بهترین بازیکن لیگ عربستان شد و در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن جام خلیج فارس را از آن خود کرد.

شهرانی با حرکت های پا به توپش می تواند نظم خط دفاعی هر تیمی را بهم بریزد، او از سرعت خودش روی ضد حمله ها به بهترین شکل بهره برده و با استفاده از همین پوئن مثبت به مهاجمان الهلال در گلزنی کمک شایانی می کند.

حال باید منتظر ماند و دید یحیی و کادر فنی قرمزها چه برنامه ای برای مهار این بازیکن دارند و آیا مدافعان پرسپولیس که در سال ۲۰۱۵ در مهار این بازیکن کاملا منفعل بودند و نتوانستند او را کنترل کنند این بار می توانند مانع از حرکات انفجاری او شوند یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی