ازدواج خواننده ایرانی با مدل مشهور آمریکایی + فیلم عاشقانه


ازدواج خواننده ایرانی با مدل مشهور آمریکایی + فیلم عاشقانه

رکنا: ویدئوی منتشر شده از احمد سعیدی خواننده مشهور پاپ و لورا سانچز خوشگلترین مدل معروف 2020 امریکا که گفته می شود در رابطه هستند را ببینید.

خواننده های ایرانی بیشماری داریم. برخی از خواننده ها از کشور به دلایلی مهاجرت می کنند. یکی از این خواننده ها احمد سعیدی نام دارد. گفته می شود این خواننده جوان با یک مدل مشهور آمریکایی ازدواج کرده است. فیلمی از گفته های این خواننده ایرانی را ببینید.

احمد سعیدی خواننده مشهور ایرانی که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده با یک مدل مشهور آمریکایی ازدواج کرده است. ( لورا سانچز خوشگلترین مدل معروف 2020 امریکا). این را خودش با انتشار یک ویدیو که در کنار این مدل مشهور در خودروی خود است رسانه ای کرده.

احمد سعیدی کیست ؟

برخی می گویند که احمد سعیدی از قبل متاهل بوده و معلوم نیست داستانش با این مدل آمریکایی چیست ؟ احمد سعیدی متولد 16 فروردین 1367 در شیراز، خواننده است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مهندسی کامپیوتر می باشد با گیتار شروع کرد و حالا خوانندگی می کند، ازدواج کرده و در کشور آمریکا زندگی می کند.

دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد او بصورت جدی موسیقی را از سال 1380 وقتی 13 ساله بود با گیتاری که برادرش گرفته بود شروع به ساز زدن کرد خودش می گوید با هدف خوانندگی از نواختن شروع کرد تا اینکه بعد از انتشار سه آهنگی که مورد استقبال قرار نگرفت، با آهنگ وابستت شدم سر زبان ها افتاد او سپس در سال 92 آلبومی به همین نام (وابستت شدم) منتشر کرد

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
1 4

حجم ویدیو: 891.36K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز