برگزاری نمایشگاهی متفاوت در ابرکوه با موضوع آسیب‌های اجتماعی


برگزاری نمایشگاهی متفاوت در ابرکوه با موضوع آسیب‌های اجتماعی

نمایشگاهی تحت عنوان «نبرد با تباهی» در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوعات خشونت، خودکشی و اعتیاد در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

«ملیحه غلامزاده» مجری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور به همت موسسه روانشناسی ایستگاه زندگی و با همکاری دفتر نماینده شهرستان مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی، اداره بهزیستی و جمعی از نوجوانان ابرکوهی، در محل فرمانداری سابق شهرستان دایر شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه اجرای تئاتر خیابانی و حضور روانشناس در صحنه نمایش بود که نشان داد نقش یک روانشناس تا چه میزان می‌تواند در زمینه پیشگیری و بروز آسیب‌های اجتماعی، ارائه راهکارها و مسئله‌یابی تأثیر مثبت داشته باشد.

غلامزاده خاطرنشان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه نبرد با تباهی معرفی هنجارهای مناسب جامعه، شفاف‌سازی پیامدهای ناهنجاری‌ها روی فرد و جامعه، تغییر نگاه مردم نسبت به آسیب‌های اجتماعی و افزایش مهارت‌های زندگی برای مقابله با مشکلات پیش روی افراد در جامعه بود.

مدیر عامل موسسه روانشناسی ایستگاه زندگی ادامه داد: فعالیت‌های متنوع آموزشی و فرهنگی به صورت عکس، بروشور، لوح فشرده و اجرای تئاتر در راستای شناخت و آگاه سازی در زمینه‌های اعتیاد، رفتارهای پر خطر و آسیب‌های اجتماعی به‌ منظور آشنایی عموم مردم با فرجام این آسیب‌ها، در نمایشگاه نامبرده به معرض دید قرار گذاشته شد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی ابراز کرد: در شرایط فعلی جامعه و وجود آسیب‌های اجتماعی جدید و به روز، راه‌اندازی نهضت فرهنگی جهت پیشگیری از این آسیب‌ها باید در اولویت برنامه همه مسئولان و فعالان اجتماعی قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید