اهمیت خدمات نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست


اهمیت خدمات نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست

استاندار قزوین گفت: خدمات شبانه روزی و تلاش ها و فداکاری های نیروی انتظامی در راه تأمین و برقراری نظم و امنیت و آرامش جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام هدایت الله جمالی پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت و آسایش در شمار ارزشمندترین نعمت های الهی، رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف و مسئولیت بزرگ و رسالت خطیری است که نیروی انتظامی مفتخر به انجام آن می باشد. نیرویی که به عنوان مظهر اقتدار نظام مقدس اسلامی و حافظ جان و مال و خدمتگزار شایسته مردم، حضوری پرصلابت و هوشمندانه در عرصه مقابله با بزه های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، صیانت از حریم مرزهای کشور، پاسداری از ارزش های اخلاقی و فرهنگی و برخورد قاطع با اشرار و قانون شکنان بوده و خدمات شبانه روزی و تلاش ها و فداکاری های این نهاد در راه تأمین و برقراری نظم و امنیت و آرامش جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

بدون شک بخش عظیمی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و بی‌دریغ خادمان جان برکف انتظامی، سبزپوشان سپید دل و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت کشور عزیزمان حراست و محافظت نموده اند.

در شرایطی که جهان با اپیدمی گسترده ای مواجه شده، در کشور ما همه اقشار و سازمان ها دست به دست هم داده تا از این بیماری گذر کنند، نیروی انتظامی نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نقش تعیین کننده‌ای در اعمال اقدامات پیشگیرانه در جامعه داشته است.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام نیروی انتظامی و تقدیر از ایثارگران و دلاوران عرصه امنیت و آرامش،فرا رسیدن هفته ناجا را به فرماندهان،افسران و کارکنان خدوم و مخلص نیروی انتظامی در سراسر کشور و به ویژه استان قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم اعتماد، سلامت، امنیت، پویایی و نشاط حاصل ایثارگریهای جان بر کفان نیروی انتظامی باشد.

عزت همگان را تحت رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

48

کد خبر 1561452

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم