از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو بعد از رنگ کردن


از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو بعد از رنگ کردن

بسیاری از خانم‌ها طرفدار رنگ موهای روشن هستند و در عین حال، دلشان نمی‌خواهد در موهایشان تناژ زرد یا نارنجی دیده شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از خانم‌ها طرفدار رنگ موهای روشن هستند و در عین حال، دلشان نمی‌خواهد در موهایشان تناژ زرد یا نارنجی دیده شود. هنگام رنگ کردن موها، به دلایل مختلفی همچون تقلبی بودن رنگ، نداشتن تجربه کافی در رنگ گذاشتن و بسیاری از موارد دیگر، ممکن است رنگ موها به تن نارنجی و زرد متمایل شوند. به همین دلیل در این مطلب از موتن رو تصمیم گرفته‌ایم در مورد رایج‌ترین روش‌های از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو بعد از رنگ کردن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

1-از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو به کمک استفاده از رنگ‌های تیره

سریع‌ترین روش برای اصلاح تن رنگ و از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو این است که رنگ موهایتان را تیره کنید. بعد از رنگ کردن موهایتان، در اولین شستشو تنها از نرم کننده استفاده کنید و به سراغ مصرف شامپو نروید تا رنگ در سلول‌های موهایتان ماندگارتر شود. رنگی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از رنگ موی کنونی شما تیره‌تر باشد.

از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو بعد از رنگ کردن

2-از بین بردن نارنجی بودن مو به کمک تونر

استفاده از یک تونر مناسب می‌تواند جلوی نارنجی شدن موها را بگیرد. تونر را باید با توجه به گرمی و سردی آب و هوا و تن رنگ پوستتان انتخاب کنید. برای استفاده از آن، باید مطابق با دستورالعمل نوشته شده روی آن عمل کنید و تونر را تنها روی ریشه موهایتان بزنید تا تن کل رنگ مویتان تغییر نکند.

3-از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو به کمک تناژ صورتی و آبی

یکی دیگر از روش‌های از بین بردن تناژ نارنجی موها این است که به سراغ تناژهای مخالف یعنی صورتی و آبی بروید یا از شامپوهایی استفاده کنید که رنگدانه های صورتی و آبی دارند. به عنوان یک قاعده کلی خوب است بدانید که برای خنثی کردن رنگ‌های گرمی همچون نارنجی و زرد می‌توانید از رنگ‌های سرد مانند صورتی و آبی استفاده کنید.

4-از بین بردن نارنجی بودن مو به کمک دکلره یا سفید کردن مجدد مو

یکی دیگر از روش‌هایی که منجر به تغییر رنگ سایه‌های نارنجی موجود در مو به بلوند می‌شود، دکلره کردن مجدد موهاست. برای جلوگیری از از بین رفتن و سوختن موهایتان باید بین دو دکلره حداقل یک هفته فاصله باشد. برای رنگ ریشه مو می‌توانید از سفید کننده یا بلیچ که روش سالم‌تری برای موهاست استفاده کنید.

5-از بین بردن زردی یا نارنجی بودن مو به کمک گیاه ختمی و سرکه سیب

برای این منظور به دو قاشق غذا خوری سرکه سیب، حدود 30 گرم گیاه ختمی و یک لیوان آب نیاز دارید. پس از به جوش آمدن آب، سرکه سیب و گیاه ختمی را به آن اضافه کنید و اجازه دهید محلول به قدری بجوشد که غلیظ شود. زیر شعله را خاموش کنید و بعد از خنک شدن، آن را روی موهایتان بزنید و ماساژ دهید. اجازه دهید 10 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس آن را با شامپوی بدون سولفات بشویید و به موهایتان کاندیشر بزنید.

6-از بین بردن زردی مو به کمک شامپوی ضد زردی

یکی از آسان‌ترین و بهترین روش‌ها برای اینکه زردی موهایتان را از بین ببرید، استفاده از شامپوهای ضد زردی است. توصیه می‌شود همیشه یکی از این شامپوها را در منزلتان داشته باشید و به محض متمایل شدن موهایتان به سمت زردی، از آن استفاده کنید. این شامپو نیازی به استفاده مرتب و روزانه ندارد و تنها در صورت به وجود آمدن مشکل زردی باید استفاده شود. نحوه مصرف شامپو ضد زردی به این صورت است که ابتدا باید موهایتان را با آب داغ خیس کنید تا منافذ آن خوب باز شوند. پس از آن به اندازه کافی از شامپو را روی موهایتان بزنید و بعد از گذشت 5 دقیقه ماساژ، آن را با آب سرد آبکشی کنید تا زردی مو از بین برود.

7-از بین بردن زردی مو به کمک ماسک ضد زردی مو

اگر زردی موهایتان خیلی زیاد است بهتر است هم از شامپو و هم از ماسک استفاده کنید. طریقه استفاده از ماسک ضد زردی به این صورت است که باید آن را روی موهای خشک بزنید و خوب ماساژ دهید و بعد از گذشت حدود 5 دقیقه، موهایتان را آبکشی کنید.

چرا خرید رنگ مو از موتن رو؟

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانید رنگ مویتان را از آن‌ها خریداری کنید، اما یکی از بهترین آن‌ها موتن رو است. موتن رو نام یکی از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی است که رنگ موهای حرفه‌ای و باکیفیت را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. برای خرید رنگ مو در فروشگاه اینترنتی موتن رو تنها کاری که باید انجام دهید ورود به سایت فروشگاه و انتخاب محصول مورد نظرتان است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403