افشای راز شوگرددی فوتبالی سحر قریشی ! / هدیه هیوندای آقای خاص !


افشای راز شوگرددی فوتبالی سحر قریشی ! / هدیه هیوندای آقای خاص !

ماجرای حشر و نشر سحر قریشی با پولداران لاکچری سوار، حاشیه سازی های عجیبی را برای این خانم بازیگر کرد.

سحر قریشی بازیگر جنجالی ایرانی است . سحر قریشی این روزها با حواشی زیادی رو به رو شده است . سحر قریشی با عکس و فیلم های مختلف انتقادات طرفدارانش را در پی داشته است. به تازگی تصویر جدیدی از سحر قریشی منتشر شده است. سحر قریشی در حاشیه سازی برای خودش حرفه ای است، البته که تمام این حواشی به بهتر دیده شدن این خانم بازیگر کمک می کند.

هیوندای اهدایی به سحر قریشی ورزش ، موسیقی و سینما را به هم ریخت!

به گزارش رکنا، یکی از مشهورترین رستوران های پایتخت بود . جایی در بالای شهر ، بسیار شیک و دنج . ظرف مدت کوتاهی پاتوق ستاره های مشهور سینما ، موسیقی و فوتبال ایران شد و مشتریانش ثروتمندان بنام بودند.

افشای راز شوگرددی فوتبالی سحر قریشی ! / هدیه هیوندای آقای خاص !

هر روز اتومبیل های گران قیمت مقابل رستوران پارک و در هر ساعت شبانه روز بیش از تعداد انگشتان یک دست آدم سرشناس و مشهور را می توانستی آنجا پیدا کنی . کسانی که دنبال جایی امن و قابل اعتماد می گردند و به هر جایی پا نمی گذاشتند . مهمترین ویژگی این رستوران همین امنیت و ثبات و موقعیتش بود و درست به همین دلیل ، خبر بسته شدنش مثل توپ صدا و به معمای روز طبقه مرفه جامعه تبدیل شد !

فقط عده ای خاص از اصل ماجرا خبر داشتند . ماجرایی که از اختلاف خانم ستاره سینما با نامزد موسیقیدانش شروع شد . آنها که روی جلد همه نشریات بودند و حتی با هم فیلم بازی می کردند ، درست زمانیکه دوستانشان منتظر کارت عروسی آنها بودند ناگهان از هم جدا شدند . چرا ؟!

داستان از آشنایی خانم ستاره با یکی از مشهورترین ثروتمند های فوتبال ایران شروع می شود. آشنایی آدم های مشهور که هر روز در این رستوران هم را می دیدند ، چیز تازه و عجیبی نبود اما شایعاتی که به گوش خواننده جوان رسید خیلی بیشتر از یک سلام و علیک معمولی بود !

وقتی شنید نامزدش هفته قبل به سفر کاری نرفته و در شمال همراه با ثروتمند مشهور رویت شده ، یک راست به سراغ دوستش که مدیر رستوران بود رفت و از او بازخواست کرد ؛« چرا وقتی در محل کار تو این آشنایی رخ داد به من خبر ندادی ؟!»

افشای راز شوگرددی فوتبالی سحر قریشی ! / هدیه هیوندای آقای خاص !

مدیر رستوران برای تبرئه خود اصل ماجرا را تایید اما کاراکتر اصلی را عوض کرد و به خواننده جوان گفت :« ستاره سینمایی که در شمال همراه آقای خاص (!) بوده بازیگر مشهور دیگری است !»

خواننده جوان نامزد آن بازیگر را هم می شناخت . به سراغش رفت و نتیجه پیگیری هایش را به او گفت . خودتان می توانید حدس بزنید که این بار ، این تاجر موفق پی ماجرا را گرفت و وقتی به یقین رسید که همان شایعات اولیه درست بوده ، به دوست خواننده اش گفت :«مشکل از نامزد من نبوده و مدیر رستوران دروغ گفته است »

به این ترتیب خواننده جوان و دوست تاجرش به مراجع قانونی مراجعه و از مدیر رستوران شکایت می کنند . حجم اسناد و مدارک آن قدر زیاد بود که حکم قانونی به تعطیلی رستوران منتهی و پاتوقی که تبدیل به مکانی برای آشنایی های خارج از عرف شده بود ، برای همیشه برچیده شود .

کسانی که عادت ندارند معماها را پس از حل شدن نیز رها کنند ، خیلی دوست داشتند بدانند خانم سوپراستار چرا باید نامزد هنرمند و خواننده موفق را رها و با آقای عابربانک به سفر برود ؟

کلید حل ماجرا سوئیچ یک هیوندای آی سی بود ! سوئیچی که آقای عابربانک به مدیر رستوران مزبور تحویل داد تا خانم ستاره برای گرفتن سند ماشین همسفر جناب ثروتمند تا شمال شود !

جالب اینکه این هیوندا فقط منجر به تعطیلی آن رستوران و بیکار شدن پرسنلش نشد . تنها رفاقت خواننده و صاحب رستوران یا نامزدی ستاره سینما و خواننده پاپ را به هم نزد ، بلکه ازدواج بعدی خانم ستاره را هم روی هوابرد !

افشای راز شوگرددی فوتبالی سحر قریشی ! / هدیه هیوندای آقای خاص !

نامزد بعدی این بازیگر ، ستاره معروف فوتبال بود که مادرش با اطلاع از این ماجرا به پسرش گفت :«زنی که به خاطر یک هیوندا زندگی قبلی اش را خراب کرده نباید پا به خانواده ما بگذارد!»

البته در زمان وقوع ماجرا قیمت این ماشین ۸۰ میلیون تومان بود و گویا الان ۵۸۰ میلیون تومان شده است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز