تصمیم عجیب ستاره والیبال آمریکا


تصمیم عجیب ستاره والیبال آمریکا

تیلور ساندر ملی پوش والیبال آمریکا در جدیدترین اقدامش در لیگ والیبال لهستان ظاهر نشد و رقابت های والیبال ساحلی را برای ادامه کار انتخاب کرد!

به گزارش ایسنا، تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم بازنگشت. باتوجه به اعلام سایت باشگاه تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان، تیلور ساندر ملی پوش والیبال آمریکا دریافت کننده فصل قبل اسکرا از این تیم جدا شد و دیک کوی هلندی جای او را پر کرد تا این بازیکن هم بازی میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شود.

سایت ورزشی لهستان در جدیدترین واکنش به جدایی ملی پوش والیبال آمریکا از لیگ والیبال لهستان نوشت: "ساندر قبل از شروع فصل ۲۰۲۰ به تیم اسکرا آمد. انتقال او موفقیت آمیز بود چرا که قرار شد او به تیم کمک کند. به دلیل مصدومیت ستاره آمریکا، ساندر موفق عمل نکرد و نتوانست انتظار مسئولان باشگاه را برآورده کند.

وضعیت عجیبی قبل از شروع بازی های پلاس لیگا رخ داد چرا که ساندر در تاریخ مقرر به تیم ملحق نشد. مسئولان بلخاتوف اعتراف کردند که برقراری ارتباط با ستاره والیبال آمریکا برای آنها بسیار دشوار بود!

در بیانیه باشگاه اسکرا آمده بود: به ساندر چندین تاریخ دیگر داده شد تا به اسکرا ملحق شود اما درخواست ها از سوی این بازیکن آمریکا نادیده گرفت شد.

با این وجود باشگاه اسکرا اقداماتی را برای فسخ قرارداد با بازیکن والیبال انجام داد. پس از آن باشگاه اسکرا به دنبال ستاره والیبال آمریکا گشت چرا که این ستاره والیبال به راحتی تماس های باشگاه را پاسخ نمی داد!

به گفته بارتوش هلر میزبان مسابقات تور جهانی ۴ ستاره والیبال ساحلی، ساندر ۲۹ ساله سر از والیبال ساحلی در آورده است! هلر در رسانه های اجتماعی خود نوشت: تیلور ساندر در مسابقات تور جهانی ۴ ستاره والیبال ساحلی ایتاپما برزیل حضور پیدا خواهد کرد! "

به گزارش ایسنا، تیلور ساندر درحالی از باشگاه اسکرا جدا شد که به نظر می آید این بازیکن به تازگی به رقابت های والیبال ساحلی ملحق شده است. نام ستاره والیبال آمریکا به عنوان بازیکن در تور جهانی ۴ ستاره والیبال ساحلی ایتاپما برزیل ثبت شده که این رقابت در آبان ماه پیگیری می شود. قرار است او با تیلور کراب در این رقابت ها حضور پیدا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا