فیلم های هنر و تجربه در سینماهای بهمن سبز خوزستان اکران می شوند


فیلم های هنر و تجربه در سینماهای بهمن سبز خوزستان اکران می شوند

تفت آشیان از اکران فیلم های هنر و تجربه در مجموعه سینمایی بهمن سبز استان خوزستان خبر داد و گفت: این فیلم ها از روز (شنبه 17 مهر) در پردیس سینما اکسین اهواز و از اواسط هفته آینده در پردیس سینما آزادی آبادان اکران خواهند شد.

«میلاد تفت آشیان» ظهر امروز (پنج شنبه ۱۵ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به اکران فیلم های هنر و تجربه اظهار کرد: اکران این فیلم ها خواسته علاقه مندان به هنر سینما در خوزستان بود که بارها از ما تقاضا داشتند تا به موضوع اکران فیلم های هنر و تجربه هم بپردازیم.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان از اکران فیلم های هنر و تجربه در سینما اکسین اهواز خبر داد و افزود: خوشبختانه با افتتاح و راه اندازی پنج سالن پردیس سینمایی در سینما اکسین اهواز و ۲ سالن در سینما آزادی آبادان، فرصت مناسبی برای اکران فیلم های هنر و تجربه به وجود آمده که می توانیم به صورت اختصاصی به این فیلم ها بپردازیم.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به تماشای فیلم های هنر و تجربه می توانند از روز (شنبه ۱۷ مهر) به سینما اکسین اهواز مراجعه کنند.

تفت آشیان از اکران فیلم های هنر و تحربه در سینما آزادی آبادان خبر داد و اضافه کرد: همچنین با توجه به درخواست های مکرر سینما دوستان این فیلم ها را از اواسط هفته آینده در پردیس سینمایی سینما آزادی آبادان به صورت یک سانس در روز اکران خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه خلا اکران این فیلم ها در سینماهای خوزستان احساس می شد، بتوانیم رضایت مخاطیان سینما را بیش از گذشته جلب کنیم و استقبال مناسبی از فیلم های هنر و تجربه در سینماهای این استان از سوی مخاطبین صورت بگیرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج