توتو ولف: بخاطر دشمنی همیلتون و روزبرگ خودم را سرزنش می کنم


فرمول یک ایران – توتو ولف مدیر تیم مرسدس بیان کرد که تجربیات گذشته او کمک زیادی برای مدیریت رابطه همیلتون و راسل برای سال بعد خواهد کرد. ولف از همین الان درباره چگونگی مدیریت رابطه این دو نفر در سال بعد می گوید. یکی از اولین اولویت ها این دو راننده بریتانیایی این است که بای یکدیگر هماهنگ کار کنند تا مرسدس را بعد از تغییر قوانین نیز تیم اول حفظ...

فرمول یک ایران – توتو ولف مدیر تیم مرسدس بیان کرد که تجربیات گذشته او کمک زیادی برای مدیریت رابطه همیلتون و راسل برای سال بعد خواهد کرد.

ولف از همین الان درباره چگونگی مدیریت رابطه این دو نفر در سال بعد می گوید. یکی از اولین اولویت ها این دو راننده بریتانیایی این است که بای یکدیگر هماهنگ کار کنند تا مرسدس را بعد از تغییر قوانین نیز تیم اول حفظ کنند. در سال های هم تیمی بودن همیلتون و بوتاس مشکلی بین این دو پیش نیامد اما راسل ۲۳ ساله که در فوریه ۲۴ ساله خواهد شد با خود نیروی جوانی و تشنگی برای موفقیت می آورد. توتو در گذشته باید رابطه بین همیلتون و روزبرگ که به مرور شکننده تر می شد را مدیریت می کرد که البته در نهایت به دشمنی این دو منجر شد.

ولف تاکید کرد که از گذشته درس های زیادی آموخته است. او گفت:

فکر می کنم الان نسبت به گذشته بسیار خوب به عنوان تیم در حال مدیریت آن هستیم. رابطه بین لوئیس و جورج کاملا متفاوت خواهد بود. شما جادوگر و شاگرد جادوگر را در اختیار دارید و می دانم هردو آنها از تغییر قوانین آگاه هستند.

توتو ولف: بخاطر دشمنی همیلتون و روزبرگ خودم را سرزنش می کنمتوتو ولف: بخاطر دشمنی همیلتون و روزبرگ خودم را سرزنش می کنم

لحظه برخورد نیکو روزبرگ با لوییس همیلتون – گرندپری بلژیک 2014

توتو خود را بخاطر شکر آب شدن رابطه همیلتون و روزبرگ سرزنش می کند و اعتراف می کند آنچنان که باید نتوانسته مدیریت کند.

توتو افزود:

مقصر من بودم. در این شغل در آن زمان مبتدی بودم. اکنون شرایط متفاوت است. از گذشته دو راننده اطلاعی نداشتم و در تیم رفتار مناسب و مقتدرانه ای نداشتم تا جلوی اتفاقات بعدی را بگیرم.

اما نیکو در وضعیت و شرایط کاملا متفاوتی با جورج قرار داشت. او در میانه دوره حرفه ای اش بود و سال ۲۰۱۶ ششمین سال حضورش در مرسدس و زودتر از لوئیس به مرسدس آمده بود. این دلیل تفاوت او با جورج است.

لوئیس هم اکنون هشت سال است که در تیم ماست. دوره حرفه ای فوق‌العاده ای داشته و همچنان در حال ثبت رکورد است و از آن طرف استعداد جوان و فوق‌العاده ای داریم که در سوچی و اسپای بارانی عملکرد درخشانی داشته است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی