خودکشی زندانبان آمریکایی پس از افشای فساد و آزار در زندان‌های آمریکا


خودکشی زندانبان آمریکایی پس از افشای فساد و آزار در زندان‌های آمریکا

زندانبان 56 ساله زندان کالیفرنیا، پس از افشای فساد و آزار و اذیت در این زندان، دست به خودکشی زد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، زندانبان زندان کالیفرنیا پس از گزارش فساد و آزار و اذیت به مقامات و همکاری با وکلای شاکیان، خودکشی کرد.

کوین استیل ۵۶ ساله، اوایل سال جاری یادداشت‌هایی مبنی بر وجود فساد، دستکاری در پرونده زندانیان و جعل اسناد را برای مقامات عالی زندان ارسال کرده بود.

دو وکیل به روزنامه ساکرامانتو گفتند که استیل با آن‌ها در پرونده‌هایی که ادعا می‌شد در آن‌ها دستکاری و جعل صورت گرفته باشد، همکاری می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

جان باختن یک زندانی دیگر در زندان مخوف نیویورک

پس از افشای این تخلفات و ممنوع‌الکار شدن استیل، او به میسوری نقل مکان کرد. پیکر بی‌جان این زندانبان در این شهر پیدا شد و پزشکی قانونی مرگ وی را خودکشی اعلام کرد.

استیل در یادداشتی در ماه فوریه به مقامات عالی نوشت که مقامات زندان با بی‌توجهی به گزارش‌های وی درمورد تخلف در زندان‌ها و «قربانی شدن» افراد، واکنش مناسب نداده‌اند.

دانا سیماس، سخنگوی بخش رسیدگی به تخلفات گفت که کل واحد -که وظیفه تحقیق درمورد جنایات انجام شده در داخل زندان را برعهده داشت- جایگزین شده است. وی ادامه داد: «ما هرگونه ادعای سوءرفتار کارکنان را بسیار جدی می‌گیریم و سخت کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که در صورت تداوم ادعا‌ها پاسخگویی وجود دارد.»

پیشتر نیز والنتینو رودریگز، یکی دیگر از اعضای واحد تحقیقات که از آزار در این زندان شکایت داشت، براثر مصرف بیش از حد فنتانیل در خانه خود در وست‌ساکرامنتو درگذشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط