تست سقوط آیفون 13 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا


تست سقوط آیفون 13 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

گجت نیوز ویدیوی تست سقوط آیفون 13 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به ما نشان می‌دهد که این دو گوشی پرچمدار و گران‌قیمت چقدر در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم هستند. اپل در سری قبلی گوشی های آیفون خود یعنی خانواده آیفون 12، استاندارد جدیدی را برای مقاومت گوشی های خود خلق کرد. پوشش... نوشته تست سقوط آیفون 13 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا...

ویدیوی تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا به ما نشان می‌دهد که این دو گوشی پرچمدار و گران‌قیمت چقدر در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم هستند.

اپل در سری قبلی گوشی های آیفون خود یعنی خانواده آیفون ۱۲، استاندارد جدیدی را برای مقاومت گوشی های خود خلق کرد. پوشش سرامیک شیلد به طور قابل توجهی به مقاومت این گوشی‌ها افزود و آیفون ۱۲ حتی در سقوط از ارتفاع بیش از ۱.۵ متر نیز کمترین آسیب را دید. مدتی پیش نیز این شرکت سری آیفون ۱۳ را معرفی و عرضه کرد، اما آیا این سری جدید مقاومت بیشتری از سری قبل دارد؟

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم ببینیم آیفون ۱۳ پرو مکس – iPhone 13 Pro Max به عنوان بالارده‌ترین و گران‌ترین گوشی آیفون و همچنین اصلی‌ترین رقیب این گوشی در بازار یعنی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا – Samsung Galaxy S21 Ultra چقدر در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم هستند.

تست سقوط آیفون 13 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

در این تست سقوط، آیفون ۱۳ پرو مکس را در سقوط از ارتفاع پایین آزمایش نمی‌کنیم و محک جدی‌تری برای آن تدارک دیده شده است. در مرحله اول، این دو گوشی از ارتفاع کمتر از ۱.۵ متر و از پشت روی یک سطح محکم سقوط کردند که در آن شیشه بدنه پشتی هر دو گوشی خرد شد و حتی آیفون ۱۳ پرو مکس در قسمت دوربین‌ها آسیب نسبتا جدی دید. البته هنوز گوشی‌ها به خوبی کار می‌کنند و دوربین و لنز Lidar نیز همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

در مرحله دوم شاهد سقوط گوشی‌ها از گوشه بودیم که هر دو گوشی این مرحله را به سلامت پشت سر گذاشتند و فریم از جنس استیل آیفون تقریبا آسیبی ندید. در مرحله سوم، گوشی‌ها از جلو روی سطح محکم سقوط کردند و نمایشگر هر دو گوشی شکست. این در حالی است که در سال گذشته این تست روی آیفون ۱۲ پرو مکس انجام شد و صفحه نمایش آن آسیبی ندیده بود.

در ادامه نیز گوشی‌ها در چند مرحله روی سطح فولادی سقوط کردند تا ببینیم این دو پرچمدار گران‌قیمت تا چه زمانی از این تست جان سالم به در می‌برند. اکنون می‌توانید ویدیوی تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا را مشاهده کنید:

ویدیوی تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی