مقایسه بیوک Encore با Encore GX + فیلم


مقایسه بیوک Encore با Encore GX + فیلم

در این گزارش قصد داریم نگاهی به  بیوک Encore و بیوک GX بندازیم و تفاوت های آنها را با یکدیگر بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیوک Encore خودرویی است که از سال ۲۰۱۳ برای بازارهای مختلف طراحی شده است و از آن زمان تاکنون بسیاری از خریداران احساس خوبی نسبت به این خودرو جمع و جور دارند. از زمانی که این خودرو معرفی شده است، می توان گفت به یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های برند تبدیل شده است.

در بسیاری از بازار‌ها، نسخه های متفاوت از Encore وجود دارد و مورد استقبال قرار گرفت به همین منظور جنرال موتورز در جایگزین کردن این خودرو دچار تردید بود؛ اما در نهایت نسخه ای از این خودرو را تحت نام Encore GX به بازار عرضه کرد و جایگزین Encore فعلی شد.

GX از نظر اندازه کمی کوچک‌تر از Encore نسل قبلی و کمی بزرگتر از Envision است و باعث می شود خریداران بین خرید دو گزینه مختلف دچار تردید شوند. برخی معتقدند که Encore GX هم تراز با Encore است، اما به هیچ وجه اینطور نیست. GX در داخل و خارج بزرگتر است، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و موتور‌های مختلف است.

در این گزارش قصد داریم نگاهی به بیوک Encore و بیوک GX بندازیم و تفاوت های آنها را با یکدیگر بررسی کنیم.

بیوک Encore و بیوک GX یک نام مشترک دارند، اما همانطور که در بالا ذکر شد، GX کمی بزرگتر است و فضای داخلی بیشتری دارد؛ هر دو مدل پنج سرنشین هستند، اما شاسی بلند بزرگتر تقریباً در هر رده مزیت مشخصی دارد.

بیوک Encore GX به عنوان یک خودرو شاسی بلند، کمی بزرگتر از Encore معرفی شد و این فضایی که در نظر گرفته شد، تاثیر زیادی در استقبال از آن داشت. GX نسبت به Encore تقریباً در هر ابعادی پیشتاز است، بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید به سراغ بیوک Encore GX بروید. اندازه بیرونی Encore GX علاوه بر ارائه فضای بیشتر برای مسافران، فضای اضافی را برای حمل بار ایجاد می‌کند.

Encore فضای بار مناسبی را ارائه می‌دهد، به ویژه هنگامی که صندلی‌های ردیف دوم جمع می شوند، اما GX دارای مزیت قابل توجهی در قسمت بار است. نام تجاری بیوک به نوعی از محصولات لوکس و مقرون به صرفه تبدیل شده است، زیرا همه مدل‌های آن با تکنولوژی برتر عرضه می‌شوند.

بیوک Encore به صورت استاندارد با صندلی‌های پارچه‌ای با روکش چرم، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ جهت، صندلی سرنشین دو طرفه قابل تنظیم دستی و صندلی عقب ۶۰/۴۰ تاشو عرضه می شود.

بیوک همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی ۷.۰ اینچی لمسی به صورت استاندارد با دو تریم مخصوص است. از ویژگی‌های استاندارد این خودرو می توان به SiriusXM، WiFi، OnStar و Buick Connected Services اشاره کرد. بیوک اتصال بلوتوث را برای دو دستگاه، اعمال CarPlay، Android Auto، کنترل‌های صوتی برای دستگاه‌های منتخب و یک سیستم صوتی با ۶ بلندگو را ارائه می‌دهد.

Encore همچنین دارای صفحه نمایش ۴.۲ اینچی، کنترل آب و هوا، قطب نما، کروز کنترل، قفل‌های برقی، پنجره‌های برقی، ورود بدون کلید با راه اندازی از راه دور، فرمان با چرم است.هر دو تریم از نظر ویژگی‌ها تقریباً یکسان هستند و تنها تفاوت آنها در این است که ویژگی‌هایی مانند راه اندازی از راه دور و بسته سفر جاده‌ای در Preferred اختیاری است، اما در تریم اصلی موجود نیست.

مقایسه بیوک Encore با Encore GX + فیلم
بیوک Encore GX به صورت استاندارد دارای صندلی‌های پارچه‌ای با روکش چرم، صندلی راننده قابل تنظیم ۶ جهت، صندلی مسافر قابل تنظیم ۴ جهت و صندلی نیمکت عقب تاشو ۶۰/۴۰ است. وقتی تریم Select را انتخاب می‌کنید، یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۱۰ جهت و صندلی‌های جلو گرم شونده دریافت می‌کنید.

از نظر فناوری داخلی، هر Encore GX دارای مرکز اطلاعات راننده مورب ۴.۲ اینچ در پشت آمپری و سیستم سرگرمی ۸ اینچی با صفحه لمسی رنگی ۸ اینچی است. این سیستم دارای قابلیت اتصال بلوتوث، قابلیت SiriusXM، قابلیت بی سیم Apple CarPlay و Android Auto و قابلیت‌های ۴G LTE Wi-Fi، OnStar و Buick Connected Services با سیستم صوتی ۶ بلندگو و مجموعه‌ای از کنترل‌ها روی فرمان چرم است.

Encore و Encore GX دارای ویژگی‌های داخلی بسیاری هستند، اما GX با ویژگی‌های استانداردتر و صفحه لمسی سرگرمی و کمی بزرگتر، دارای فناوری داخلی برتری است. هر دوی این SUV‌های جمع و جور تعداد فوق العاده‌ای از ویژگی‌های برتر را نسبت به قیمت ارائه می‌دهند، اما GX تجربه رانندگی لوکس تری را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید