کودکان پرورشگاه‌های بوشهر، حمایت بیشتری می‌شوند


کودکان پرورشگاه‌های بوشهر، حمایت بیشتری می‌شوند

بوشهر- ایرنا- معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور روز جمعه در دیدار با کودکان پرورشگاهی بوشهر گفت: کودکان پرورشگاهی در این استان حمایت بیشتری می‌شوند.

به گزارش ایرنا، دکتر انیسه خزعلی در این دیدار افزود: هر اقدامی که صرف بهتر شدن زندگی دیگران شود، بهترین اعمال است و کسانی که عمر خود را در این راه، سرمی کنند، بهترین زندگی را دارند.

وی ادامه داد: اهدای تبلت به کودکان پرورشگاه از جمله نیازهای این جامعه است که به زودی انجام خواهد شد.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری در خصوص تکمیل ساختمان خیرساز شیرخوارگاه استان بوشهر گفت: با بخشودگی هزینه‌های مجوزها و پرداخت تسهیلات می‌توان در راستای حمایت از این پروژه ها اقدام کرد.

تامین تبلت، حمایت از دختران بالای ۱۸ سال بی سرپرست، اهدای زمین و تسهیلات برای احداث ساختمان جدید پرورشگاه، از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

نشست با بانوان فرهیخته و نخبه و فعالان حوزه زنان و خانواده استان، بازدید از بیمارستان نازایی و ناباروری، بازدید از مراکز نگهداری دختران بهزیستی، بازدید از بند نسوان زندان مرکزی بوشهر و شرکت در شورای عالی اداری استان از برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری امور زنان و خانواده به استان بوشهر است.

آیت الله رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و رئیس دفتر رئیس جمهوری همراهی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا