فیلم لو رفته از صبا راد در تخت خواب / راز این کلاه قرمز چیست؟


فیلم لو رفته از صبا راد در تخت خواب / راز این کلاه قرمز چیست؟

رکنا : ویدئوی عجیبی که صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما در تخت خواب از خودش منتشر کرده است را ببینید.

صبا راد با خواننده مشهور کشورمان مانی رهنما ازدواج کرده است. ظاهرا زندگی خوبی را مانی رهنما با صبا راد رقم زده است. صبا راد و همسرش یک خانه در ترکیه دارند. استوری های زیادی را صبا راد از زندگی اش در ترکیه منتشر می کند. فیلمی عجیب از صبا راد را ببینید.

صبا راد به ایران بازگشت

صبا راد مجری مشهور صدا و سیما که مدتی است مجری گری را رها کرده و به سمت بلاگری اینستاگرام آمده تقریبا از همه لحظات زندگی اش استوری و فیلم منتشر می کند !

صبا راد چند روز پیش با کلی چمدان از ترکیه به ایران بازگشت و ظاهرا مدتی قرار است در ایران بماند. او فعلا در خانه ی مادر مانی رهنما همسرش است ولی به زودی یک خانه اجاره می کند. او مدتی قبل به ترکیه مهاجرت کرده و خانه زندگی اصلی اش همانجاست و موقتی به ایرانی می آید.

جنجال حرف های ضد ایرانی صبا راد و همسرش

یکی از جنجالی ترین لایوهای صبا راد مربوط به زمانی است که تازه از ایران رفته بودند و در ترکیه به صحبت کردن درباره شرایط بد زندگی در ایران پرداختند و اینکه ایران دیگر وطن نیست ! صبا راد (فاطمه راد) مجری توانای تلویزیون کشور بود که دیگر در تلویزیون کار نمی کند. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود که در حال حاضر به دنبال راه اندازی یک برنامه اینترنتی برای ادامه فعالیت خود است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
1 2

حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در