بهاره رهنما از دست مردم ناراحت شد ! + فیلم


بهاره رهنما از دست مردم ناراحت شد ! + فیلم

رکنا : توضیحات جالب بهاره رهنما بازیگر جنجالی تلویزیون درباره ناراحتی و دلخوری اش از مردم را در این ویدیو ببینید.

بهاره رهنما از سلبریتی های پرکار ایرانی است. بهاره رهنما به نوشتن هم علاقه زیادی دارد. گاهی اوقات بهاره رهنما اشعاری را می سراید. بهاره رهنما مدعی شده است که هرگز تحت تاثیر شهرت قرار نمی گیرد. در این فیلم گله های بهاره رهنما را از مردم ببینید.

اگر شما نسبت به خانم رهنما حس خوبی ندارید جالب است بدانید که بهاره رهنما از دست مردم بابت واکنش های منفی به ویدیوها و پست هایش ناراحت است.

بهاره رهنما می گوید من هیچ وقت تحت تاثیر شهرتم قرار نمی گیرم و مثل افراد عادی جامعه رفتار می کنم. نان می گیرم و بچه ام را به مدرسه می برم.

شاعر شدن بهاره رهنما

انتقاد تند از شاعر شدن بهاره رهنما : شاعران ایرانی از ورود چهره هایی مثل بهاره رهنما و دیگر بازیگران به دنیای شاعری به شدت انتقاد می کنند. آنها می گویند شعرهایی که بازیگران می گویند هیچ مفهوم خاصی ندارد و استاندارد نیست. با این وجود به دلیل شهرت این چهره ها فروش بسیار بالایی این کتاب ها دارند که حتی شاعران بنام ایرانی هم به این فروش نمی رسند ! بهاره رهنما شاعر است ! و شعر می گوید.

از آخرین اشعار بهاره رهنما هم که به تازگی در فضای مجازی با واکنش های زیادی روبه رو شده، شعری با عنوان «بی خوابی» است: «همه کارخانه های داروسازی را خلع سلاح کرده ای/ دیازپام/ اکسازپام/ لورازپام/ کلونازپام/ همه در مقابل یک شب به خیر تو هیچ اند». شبنم قلی خانی نیز از دیگر بازیگرانی است که کتاب شعر چاپ کرده.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور