آشنایی با تکنیک کالرملتینگ و مزایای استفاده از این روش


آشنایی با تکنیک کالرملتینگ و مزایای استفاده از این روش

در این مطلب از تاپ ناز در مورد تکنیک کالرملتینگ و فرمول ترکیبی برای این نوع از رنگ موی زیبا توضیحاتی ارائه کرده ایم و اطلاعات مورد نیز در مورد این رنگ موی خاص و مدرن را بدست خواهید آورد. کالرملتینگ جزو تکنیک های جدید رنگ مو است که امروزه بیشتر مورد توجه خانم ها […] نوشته آشنایی با تکنیک کالرملتینگ و مزایای استفاده از این روش اولین بار در مجله...

در این مطلب از تاپ ناز در مورد تکنیک کالرملتینگ و فرمول ترکیبی برای این نوع از رنگ موی زیبا توضیحاتی ارائه کرده ایم و اطلاعات مورد نیز در مورد این رنگ موی خاص و مدرن را بدست خواهید آورد.

کالرملتینگ جزو تکنیک های جدید رنگ مو است که امروزه بیشتر مورد توجه خانم ها و دختران جوان قرار گرفته است و اگر مایل هستید در ظاهر خود تغییرات مثبت ایجاد کنید بهتر است که از این تکنیک مدرن برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید.

تعریف کالرملتینگ

در این تکنیک مشابه به سامبره و آمبره دو یا چند رنگ مو را با هم ترکیب می کنند ولی مانند آمبر و سامبره رنگ ها از روشن به تیره یا برعکس تغییر رنگ نمی دهند. همچنین در این روش هر چیزی ممکن است و شما می توانید ریشه و ساقه موی خود را با استفاده از هر رنگ موی دلخواهی رنگ کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که بر اساس کیفیت و نوع رنگی که انتخاب می کنید رنگ موهای شما ماندگاری مناسبی دارند ولی همان گونه که می دانید که رنگ موهای فانتزی ماندگاری و دوام کمتری خواهند داشت.

تفاوت میان سامبره و آمبره با کالرملتینگ

در تکنیک آمبره ریشه موها تیره می شوند و هر چه به سوی ساقه مو نزدیک می شویم مو روشن تر می شود ولی در روش رنگ موی سامبره هر چه به سوی ساقه مو نزدیک می شویم موها تیره تر می شوند و ریشه آنها هم روشن می شود.

در تکنیک کالرملتینگ از چند رنگ موی ترکیبی استفاده می شود به صورتی که ریشه موها تیره تر از نوک و ساقه آنها می باشد و این روش برای افرادی مناسب است که رنگ موی طبیعی آنها روشن است و مایل هستند ریشه موهای آنها را تیره تر کند.

آشنایی با تکنیک کالرملتینگ و مزایای استفاده از این روش

مزایای استفاده از کالرملتینگ

به راحتی روی سر تغییر رنگ می دهد.باعث پوشش دهی همه تارهای مو می گردد.به موها زیبایی و درخشش خاصی می بخشد.

آموزش فرمول ترکیبی

ریشه موها

پایه مو : مشکی طبیعیتنباکویی پایه ۶ : به اندازه ۱/۲ تیوپدودی پایه ۶ : به اندازه ۱/۴ تیوپرنگ موی طبیعی شماره ۶ : به اندازه ۱/۴ تیوپواریاسیون بنفش : ۲ بند انگشتاکسیدن ۹ درصد

کاسه دوم

پایه مو با دکلره پایه ۹کاکائویی پایه ۷ : به اندازه ۱/۲ تیوپدودی با پایه ۷ : به اندازه ۱/۴ تیوپرنگ موی طبیعی با پایه ۷ : به اندازه ۱/۴ تیوپواریاسیون بنفش : ۲ بند انگشتاکسیدان شش درصد

کاسه سوم

پایه مو : دکلره ۹رنگ موی طبیعی پایه ده : ۱/۳ تیوپرنگ موی بژ پایه ۱۰ : به اندازه ۱/۳ تیوپرنگ موی دودی پایه ۹ : به اندازه ۱/۳ تیوپواریاسیون بنفش : ۲ انگشتاکسیدان شش درصد

نکاتی برای استفاده از این رنگ مو

قلم رنگ باید به صورت عمودی زده شود تا رنگ مو به صورت منظم روی مو قرار بگیرد.موها را به صورت لایه به لایه تقسیم کنید سپس رنگ را بر روی موهای خود بزنید همچنین موها را نباید با خجم زیادی بردارید.در ابتدا قسمت پشت گردن و وسط مو را رنگ کنید و سپس قسمت های کنار گوش و جلوی مو را به رنگ مو آغشته کنید. باید توجه داشته باشید که قسمت های کناری مو باید به صورت زاویه دار رنگ آمیزی شوند تا طبیعی تر به نظر برسند.رنگ موی متوسط را از قسمت انتهای رنگ موی تیره بزنید سپس خیلی آرام و تا 10 سانتی متر پایین تر رنگ مو را به سوی پایین بکشید.روشن ترین رنگ یا هایلایت را هم از آخر قسمت تیره مو بزنید سپس مواد را خیلی آرام به سوی پایین مو بکشید.

این تکنیک شامل ترکیبی از رنگ ها است و به همین دلیل در موقع انتخاب رنگ موهای مختلف باید به رنگ پوست خود توجه داشته باشید و علاوه بر این پایه موها را به پایه 8 یا 9 دکلره برسانید تا رنگ موهای شما روشن و جذاب تر به نظر برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403