چهارمین نمایشگاه خرما در فارس برگزار می‌شود


چهارمین نمایشگاه خرما در فارس برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما و صنایع وابسته از 5 تا 8 آبانماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان در شیراز خبر داد.

سیدمحمود موسوی شنبه ۱۷ مهرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما و صنایع وابسته با محور قرار دادن محصول خرما (تولید، فرآوری، بسته بندی) و حمایت از صنایع داخلی در حالی برگزار می‌شود که ایران یکی از کشورهای برتر در تولید خرما در جهان محسوب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با شعار«تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه بین حلقه‌های زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی» از تاریخ ۵ لغایت ۸ آبان امسال با هدف تکمیل زنجیره علم، فناوری تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی و همچنین افزایش سطح سلامت و امنیت مواد غذایی بر اساس استانداردهای سبد غذایی سالم برگزار می‌شود..

به گفته موسوی، نمایشگاه‌ها به عنوان یکی از ساز و کارهای اصلی برای سیاست گزاران کشورهای مختلف در راستای تسهیل در فرآیند توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی قلمداد می‌شود.

او ادامه داد: نمایشگاه‌ها علاوه بر اینکه بهترین مکان برای بازاریابی هستند، می‌توانند دستاوردهای نهایی یک صنعت را هم به نمایش درآورند و به اقتصاد صنعت رونق و تحرک ببخشند.

موسوی عنوان کرد: معرفی محصولات نوآوری و فرآوری شده به همراه انواع بسته بندی و بستر سازی برای آشنایی و معرفی داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های کشور و نیز معرفی انواع ماشین آلات مرتبط با این صنعت و تجهیزات مکانیزاسیون نخلستان رویکرد دیگر نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس همچنین با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی عکس و نخستین رویداد شناسایی نیازهای فناورانه ( مهندسی معکوس ؛ Reverse Pitch ) در حوزه خرما، فرآوری و صنایع مرتبط برگزار می‌شود، گفت: وبینار، سمینار و نشست‌های تخصصی با رایزنان تجاری و تاجرانی از کشورهای بازار هدف صادراتی از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه بین‌المللی خرما است.

او یادآور شد که این نمایشگاه در سه سالن سرو، بهار و نرگس به تاریخ ۵ تا ۸ آبان از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی فارس با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی استان‌های کشور و کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل