جشنواره شعر دانشجویی هم زمان با روز بزرگداشت حافظ برگزار می‌شود


جشنواره شعر دانشجویی هم زمان با  روز بزرگداشت حافظ برگزار می‌شود

تهران - ایرنا- جهاد دانشگاهی از برگزاری آیین پایانی دومین دوره از جشنواره ملی شعر دانشجویی هم زمان با روز بزرگداشت حافظ، سه شنبه هفته جاری به صورت بر خط خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، آیین پایانی دومین دوره «جشنواره ملی شعر دانشجویی» با توجه به تداوم شرایط خاص و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم زمان با روز بزرگداشت حافظ،‌ به‌صورت برخط (آنلاین) در سالن اجتماعات پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و اعضای سیاستگذاری جشنواره شعر برگزار می شود و از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد. دبیر علمی جشنواره نیز در گزارشی از روند اجرای جشنواره و برنامه‌های آتی آن سخن خواهند گفت.

علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ با مراجعه به پایگاه اینترنتی رویتاب(Roytab.ir)، سامانه بازتاب رویدادهای معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، به‌صورت آنلاین در این مراسم شرکت کنند.

شعرخوانی از دیگر بخش‌های این مراسم است که با بخش‌های تصویری دیگری نیز همراه خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمام مراحل ثبت نام، شرکت و داوری جشنواره ملی شعر دانشجویی طی دو دوره به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اینترنتی رویتاب انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403