انتقال ارزش های اصلی نظام و دین مبین اسلام به نسل آینده با زبان هنر لازم و ضروری است


انتقال  ارزش های اصلی نظام و دین مبین اسلام به نسل آینده با زبان هنر لازم و ضروری است

سهرابی با اشاره به اینکه انتقال ارزش های اصلی نظام و دین مبین اسلام به نسل آینده با زبان هنر لازم و ضروری است،‌ گفت: ین انتقال مفهوم می تواند به صورت مسابقات فرهنگی و هنری، جشنواره ها، تعزیه ها، نشست ها، شب شعر ها و چاپ کتاب ها شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی» امروز (شنبه 17 مهر) در مراسم اختتامیه پویش «نسل حسینی» و مسابقه ملی کتابخوانی «آیینه تمام نما» که با حضور آیت الله «لطف الله دژکام»،‌نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در سالن «غزل» تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: این برنامه به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، آغاز با همکاری دستگاه های فرهنگی استان ادامه یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه انتقال ارزش های اصلی نظام و دین مبین اسلام به نسل آینده با زبان هنر لازم و ضروری است،‌ اظهار کرد: این انتقال مفهوم می تواند به صورت مسابقات فرهنگی و هنری، جشنواره ها، تعزیه ها، نشست ها، شب شعر ها و چاپ کتاب ها شکل گیرد و برای این انتقال مفهوم هرچه در توان داریم باید به کف اخلاص بیاوریم.

بر اساس این گزارش در ادامه «مرتضی جعفری»، هم گفت: هماهنگی بین نهاد های فرهنگی فعال در شیراز شکل گرفته هیچ برنامه فرهنگی مگر با هم افزایی بین همه دستگاه های فرهنگی استان شکل نمی گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و معاون فرهنگی شهرداری شیراز با یادآوری این مطلب که محرم امسال متفاوت با سال های گذشت با مستقر شدم شورای ششم نگاه بهتری در حوزه فضا سازی در ایام سوگواری در دهه اول محرم فضاسازی بهتری داشته باشیم طبق روال گذشت توانستیم عزاداری خودرویی برگزار کنیم و در بیش از پنجاه نقطه شهر تعزیه خوانی را شاهد باشیم، افزود: کرونا رو به کاهش است و کم کم و آهسته فضا برای کارهای فرهنگی در شیراز در حال فراهم شدن است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا