ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند


ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند

عروسک رابرت که در موزه ای در فلوریدای آمریکا نگهداری می شود، باعث بسیاری از بلایا و وحشت مردم شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از youm7؛ موزه فورت ایست مارتلو در ایالت فلوریدا آمریکا، برای اولین بار عروسکی به نام رابرت را در داخل یک جعبه شیشه‌ای محبوس کرد و به بازدیدکنندگان هشدار داد که این عروسک نفرین شده است. براساس گزارش‌ها اگر کسی به این عروسک با نفرت نگاه یا لمسش کند در زندگی اش دچار بلا می‌شود.

وب سایت "Daily Star" با انتشار خبری اعلام کرد که بسیاری از آمریکایی‌ها معتقدند این عروسک، با بیش از ۱۰۰ سال عمر، فاجعه‌های زیادی را برای افرادی که او را دست کم گرفته یا برای این عروسک احترام قائل نبوده و نیستند، ایجاد کرده است. به همین علت، این عروسک قدیمی به اصلی‌ترین جاذبه بازدیدکنندگان موزه تبدیل شده است.

ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند
بسیاری از ساکنان فلوریدا معتقدند که عروسک رابرت عامل تصادفات رانندگی، طلاق، شکستگی استخوان‌ها، ورشکستگی و حتی مرگ بسیاری از مردم این ایالت شده است. به طور گسترده‌ای در جامعه فلوریدا پذیرفته شده که این عروسک دارای روح شیطانی بوده که مشتاق آسیب رساندن به هر کسی که به آن بی احترامی می‌کند، است.

ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند
بدیهی است که سریع‌ترین راه عصبانی کردن رابرت این است که افراد بدون اجازه از او عکس بگیرند. در حالی که درخواست اجازه از این عروسک که حتی نمی‌توان آن را لمس کرد عجیب به نظر می‌رسد، اما عروسک رابرت هر روزه صد‌ها نامه عذرخواهی دریافت می‌کند تا افرادی که از او بی اجازه عکس گرفته‌اند ببخشد و دیگر آن‌ها را شکنجه نکند.

ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند
سرپرستان این موزه برخی از نامه‌ها را به دیوار پشت شیشه عروسک چسبانده تا مردم از هرج و مرج و ویرانی که رابرت در طول این سال‌ها ایجاد کرده ، مطلع شوند، زیرا برخی معتقد بودند که ازدواجشان بهم خورده، از پرواز جامانده، اخراج از شغل محبوب یا مبتلا شدن به بیماری مرموز در زندگی شان رخ داده است. اما برخی به او نامه می‌نویسند تا او را ستایش کنند یا از او بخواهند که دشمنانش را نفرین کند و به او آسیب برساند. کارکنان موزه اغلب مجبورند توده‌های آب نبات و هدایایی که به عنوان هدیه به او واگذار شده را در جایگاه رابرت قرار دهند.

ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند

راز ایجاد روح شیطانی در عروسک رابرت

دو داستان اصلی درباره چگونگی تسخیر رابرت یوجین اوتو وجود دارد. داستان اول می‌گویدکه یک پدربزرگ این عروسک را برای نوه کوچکش رابرت یوجین از آلمان خریداری کرده بود، رابرت یک لباس ملوانی به تن دارد که گفته شده لباسش متعلق به یوجین بوده است. افسانه دیگر نیز ادعا می‌کند که در سال ۱۹۰۴ یکی از خدمه کینه توز این عروسک را به یوجین داده تا از خانواده این کودک انتقام بگیرد. گفتنی است که یوجین این عروسک را همه جا با خود می‌برد و با او صحبت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید

تصویر عجیبی که جن گیر در یک خانه متروکه قدیمی ثبت کرد!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم