دمای هوای خراسان رضوی و مشهد رو به سردتر شدن است


دمای هوای خراسان رضوی و مشهد رو به سردتر شدن است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا امشب استان کاهش می یابد به طوری که در مشهد شاهد کاهش پنج درجه‌ای دمای شبانه هوا خواهیم بود.

زهرا عنایتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که طی چند روز آینده هوای استان خراسان صاف خواهد بود افزود: در مناطق شمال شرقی و شمالی استان خراسان رضوی ابرناکی بدون بارش پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر امشب این ابرناکی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا نیز با افزایش سرعت وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز جنوب شرقی مواجه خواهیم بود که می‌تواند همراه با گرد و خاک و کاهش دید باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از روز دوشنبه از شدت وزش باد در استان کاسته می شود که این کاهش از روز سه شنبه محسوس خواهد بود.

عنایتی با بیان این که دمای هوای مشهد روز گذشته بین هشت تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است افزود: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و امشب سه درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی ادامه داد: باخرز با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ بردسکن با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در شهرستان‌های قوچان و بردسکن با بارش خیلی کم ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس