شگفت زدگی پرسپولیس از اقدام عجیب دراگان اسکوچیچ علیه سرخ ها


شگفت زدگی پرسپولیس از اقدام عجیب دراگان اسکوچیچ علیه سرخ ها

باشگاه پرسپولیس از عدم همکاری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با این تیم گلایه کرد. نوشته شگفت زدگی پرسپولیس از اقدام عجیب دراگان اسکوچیچ علیه سرخ ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شگفت زدگی پرسپولیس از اقدام عجیب دراگان اسکوچیچ علیه سرخ ها

گلایه شدید باشگاه پرسپولیس از عدم همکاری دراگان اسکوچیچ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰
شگفت زدگی پرسپولیس از اقدام عجیب دراگان اسکوچیچ علیه سرخ ها

باشگاه پرسپولیس از عدم همکاری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با این تیم گلایه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اشرف درباره پرسپولیس اظهار داشت:

روز گذشته بازی دوستانه خوبی با سپاهان برگزار کردیم. طبق برنامه‌ای که کادرفنی قبل از دیدار مهم با الهلال عربستان داشت، دیدار تدارکاتی با سپاهان را هم برنامه‌ریزی کرده بود و طبق صحبت کادرفنی دو تیم قرار شد این بازی دوستانه در شرایط نزدیک به دیدار رسمی برگزار شود تا هر دو تیم محک جدی بخورند.

وی افزود:

خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و در دیداری خوب تیم ما قبل از سفر به عربستان و برگزاری دیدار با الهلال محک جدی خورد. جا دارد از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا هم تشکر کنیم که کمال همکاری را با ما داشتند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

البته باید گلایه‌ای از سرمربی تیم ملی داشته باشیم. با وجود اینکه دیروز درخواست کردیم با توجه به شروع نشدن لیگ برتر و نداشتن بازی رسمی، برای آماده‌سازی هرچه بهتر پرسپولیس در آستانه دیدار حساس و مهم با الهلال، مهدی ترابی و میلاد سرلک را حداکثر یک نیمه برای بازی دوستانه با سپاهان در اختیار تیم ما قرار دهند، سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد.

اشرف ادامه داد:

باشگاه در این زمینه درخواست رسمی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و آقای صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه و افشین پیروانی مدیر تیم هم برای عملی شدن این درخواست مذاکراتی با دبیر فدراسیون فوتبال انجام دادند. حتی کریم باقری نیز از طرف سرمربی ما مستقیما با اسکوچیچ صحبت کرد اما باز هم با درخواست پرسپولیس مخالفت شد و واقعا شگفت‌زده‌ایم. اگر این دو بازیکن مقابل امارات بازی کرده بودند، چنین درخواستی نمی‌کردیم ولی وقتی بازی نکرده بودند توقع داشتیم این همکاری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:

به ما اعلام کردند سرمربی تیم ملی گفته تیم ملی دیدار مهمی با کره جنوبی پیش رو دارد و بهانه‌شان همین بود. حضور این دو بازیکن در دیدار مقابل با سپاهان می‌توانست به پرسپولیس که تک نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است، کمک کند و اتفاقا برای تیم ملی هم این موضوع خوب می‌شد چرا که این دو بازیکن می‌توانستند بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرند. ضمن اینکه در گذشته این مورد را داشتیم که اجازه خروج بازیکن از اردوی تیم ملی داده شده بود (اخباری، بازیکن تراکتور) ولی در کمال تعجب این درخواست رد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس