غلامرضا طریقی، سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی شد


غلامرضا طریقی، سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی شد

تهران-ایرنا- مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، در حکمی، غلامرضا طریقی را به سرپرستی دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش عصر شنبه گروه فرهنگی ایرنا، ایوب دهقان‌کار طی حکمی، غلامرضا طریقی (شاعر) را به عنوان سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه شعر و ادبیات، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان حوزه شعر و ادبیات در پیشبرد وظایف محوله موفق و موید باشید.

همچنین از زحمات مصطفی راضی جلالی مدیر پیشین دفتر شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا طریقی سال ۱۳۵۶ در زنجان متولد شد. او کار شعر را از سال ۱۳۷۴ با راهنمایی‌های زنده یاد حسین منزوی، آغاز کرد. طریقی رتبه برگزیده شعر دانش آموزان کشور، رتبه اول و دوم شعر عاشورایی دانش آموزان کشور، رتبه اول کنگره شعر و قصه جوان کشور و رتبه اول چند کنگره دیگر در مناطق مختلف کشور را کسب کرده است. مجموعه‌های اشعار چاپ شده او «جهان غزلی عاشقانه است»، «هر لبت یک کبوتر سرخ است»، «آکواریوم»، «باران اگر ببارد»، «به جهنم»، «ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد»، «آنقدر پرم از تو که کم مانده ببارم»، «با یاد شانه‌های تو» ؛«سفید تو، سیاه من» و... هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...