بازدید از موزه‌ها برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است


بازدید از موزه‌ها برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است

تهران- ایرنا- مدیرکل موزه‌ها گفت: بازدید از موزه‌های میراث‌فرهنگی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان شد.

به گزارش عصر شنبه گروه فرهنگی ایرنا از میراث آریا، ‌محمدرضا کارگر گفت: با موافقت وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با درخواست فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، بازدید پرسنل نیروی انتظامی به‌همراه خانواده از موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش وزارتخانه از ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ رایگان شد.

او افزود: کارکنان نیروی انتظامی به‌همراه خانواده خود می‌توانند با ارائه کارت شناسایی تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ از موزه‌ها رایگان بازدید کنند.

هفته نیروی انتظامی در یک نگاه

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر ماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز شد و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر