ستاره ناکام رئال مادرید، صید زمستانی اینتر + سند


ستاره ناکام رئال مادرید، صید زمستانی اینتر + سند

نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت گزارش داده است لوکا یوویچ به زودی از رئال مادرید جدا شده و جانشین الکسیس سانچز در اینتر خواهد شد. نوشته ستاره ناکام رئال مادرید، صید زمستانی اینتر + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره ناکام رئال مادرید، صید زمستانی اینتر + سند

ادعای گاتزتا دلو اسپورت مبنی بر جدایی لوکا یوویچ از رئال مادرید و پیوستن به اینتر
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۳
ستاره ناکام رئال مادرید، صید زمستانی اینتر + سند

نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت گزارش داده است لوکا یوویچ به زودی از رئال مادرید جدا شده و جانشین الکسیس سانچز در اینتر خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا یوویچ مورد توجه اینتر قرار گرفته و احتمالا زمستان رئال را ترک خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، لوکا یوویچ دو سال پیش با ۶۰ میلیون یورو از فرانکفورت جذب شد ولی نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند. یوویچ زمستان گذشته به باشگاه سابقش قرض داده شد ولی در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

او تابستان امسال با رئال شروعی دوباره داشته و امیدوار است با کارلتو بتواند به روزهای اوجش در بوندسلیگا بازگردد. یوویچ فصل ۱۹-۲۰۱۸ توانسته بود ۲۷ گل برای آینتراخت فرانکفورت بزند.

پس از انجام ۸ بازی، یوویچ نقشی در ایده های کارلتو ندارد و اخیرا در بازی با والنسیا و اسپانیول دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و مورد تمجید سرمربی ایتالیایی نیز قرار گرفت ولی این چیزی نیست که یوویچ در رئال به دنبال آن است. ستاره صرب به دنبال جایگاهی ثابت است اما نه با زیدان به هدف خود رسید و نه با آنچلوتی به نظر می رسد که روزهای روشنی در پیش داشته باشد.

یوویچ امروز روی جلد گاتزتا دلو اسپورت رفته و در ایتالیا از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی الکسیس سانچس نام برده اند. سانچس قصد جدایی در انتقالات زمستانی را دارد و گاتزتا از یوویچ و ناتان ناندز بازیکن کالیاری به عنوان ۲ هدیه کریسمس برای نراتزوری یاد کرده است.

ستاره ناکام رئال مادرید، صید زمستانی اینتر + سند

یوویچ احتمالا با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی راهی اینتر می شود و عملکرد او تعیین خواهد کرد که در اینتر ماندنی است یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا